ימים לא פשוטים עוברים על הזמרת נסרין קדרי שמופיעה לא מעט בכותרות מאז שהודיעה על פרישתה מ"ליאם הפקות" ואייל גולן. כתבות תחקיר קשות שהתפרסמו בגופי התקשורת השונים, כפי שגם אנחנו פירסמנו בשבוע שעבר, המבקרים את התנהלותה המקצועית ועל הקשר הלא בריא עם בן זוגה אושר בן דוד.

נסרין קדרי (צילום: רפי דלויה)
נסרין קדרי (צילום: רפי דלויה)

"איבדה לגמרי שליטה": כל האמת על העזיבה של נסרין את אייל גולן- לחצו כאן

"היחידה שאני מרים עליה יד": בן זוגה של נסרין קדרי בתגובה לריבים המתוקשרים- לחצו כאן

כעת לראשונה יוצא להגנתה בפומבי קולגה מהתחום, המוזיקאי נועם חורב שמחליט לפרגן לקדרי בפוסט ארוך ואומר "לנסרין יש וואחד נשמה, תאמינו לי". בפוסט שגולל ברשתות החברתיות סיפר חורב מקרה אישי שקרה לו עם קדרי החושף נשמה טוב, וכך כתב: "גם אני כמוכם נחשפתי השבוע לכתבות שהתפרסמו על נסרין. אין לי מושג מה קורה שם וזה לא ענייני, ולא עניינו של אף אחד למען האמת. אני גם לא ממש מכיר את נסרין מקרוב אבל תנו לי לספר לכם משהו שלא הופיע בכתבה ההיא. לפני כחודשיים קבענו איתה סשן באולפן כדי להקליט את השיר "תמיד תזכור" שכתבתי לעמותת גדולים מהחיים. הרעיון היה לעשות את זה יעיל וזריז, נסרין תגיע תקליט טייק שירה, ותחזור ללוז הצפוף שלה. בפועל נסרין הגיעה ותוך שניות שטפה את האולפן עם האנרגיות המדהימות שלה. כשהיא סיימה שיחררנו אותה לדרכה, היא את שלה עשתה ובגדול. העניין הוא שהיא לא הלכה. כי אז הגיעו הילדים. היא נשארה איתם, הצטלמה איתם, חיבקה אותם, לא הפסיקה להרעיף עליהם חום ואהבה. מחאה להם כפיים כשהקליטו את הפזמונים, העצימה אותם, שרה איתם וגרמה להם להרגיש הכי בנוח. כשקלטה שאחת הילדות מתביישת לשיר, היא נכנסה לחדר ההקלטה, דיברה איתה, חיבקה אותה, עשתה איתה חזרות, ונשארה בזמן ההקלטה כדי לשיר איתה. היא אשכרה לא וויתרה לה עד שפתחה את הפה ושרה. רק אז נסרין נרגעה ונשארה עם הילדים עד הסוף, בשלב הזה האולפן התרוקן ורוב הצוות פרש.

חייו האישיים של אדם הם אישיים, כן, כן גם אם הוא סלב. לכו תדעו מה עובר עליו, עם מה הוא קם בבוקר והולך לישון בלילה ובאיזה קרב הוא נלחם. לפעמים אנחנו שוכחים שמאחורי כל כתבה כזאת עומד בן אדם בשר ודם עם לב ונשמה. ולנסרין יש וואחד נשמה, תאמינו לי". 

נסרין קדרי  (צילום: אביב חופי)
נסרין קדרי (צילום: אביב חופי)