ליהיא גרינר שעשתה הרבה רעש בעונה החדשה של הגולסטאריות, שצפויה לעלות ב-HOT במהלך 2021, סיפרה לג'ודי שלום ניר מוזס בתכניתה ב-103FM, מה בדיוק קרה אחרי שהפתיעה את אורטל עמר ורוסלנה רודינה כשהגיעה לשלושת ימי הצילום האחרונים של העונה. 

כזכור, גרינר שהייתה אמורה להשתתף בעונה החדשה של "גולסטאר", שמעה כמה הבנות האחרות צפויות להרוויח עבור הצילומים שנערכו במשך שבועיים והחליטה 48 שעות לפני תחילת הצילומים כי היא פורשת מהפורמט אם לא יעלו לה את השכר עליו חתמה. בהפקת "גולסטאר" החליטו שלא להיכנע לתכתיביה של כוכבת הריאליטי והקפיצו את המחליפה שלה, ליטל סמדג'ה, להצטרף לפורמט המצליח.

גרינר התבטאה בצורה קשה כנגד התכנית ומשתתפותיה ואמרה על רודינה ועמר שהן המליטו ילדים לאייל גולן ובן אל תבורי והרוויחו יותר ממנה ולכן החליטה שזה לא מתאים לה ופרשה מהתכנית. הדברים עשו רעש רב בתעשיית הבידור ו"גולסטאר" שלא יכלו לוותר על הפה הגדול של גרינר ועל המפגש הג'וסי עם עמר ורודינה, הפתיעו וצירפו אותה שלושה ימים לפני תום ימי הצילום. 

"גולסטאר" הפסידו אותך על זה ששילמו לרוסלנה רודינה ואורטל עמר יותר.  
"זה סתם נתקע בשמות שלהן, מסכנות, באמת. זה כולן, זה כל הבנות".

היית עצבנית.
"כשאני בעצבים זה מסוכן מאוד". 

ואז חזרת ל"גולסטאר".
"אני חושבת שלא יכלו לסיים את העונה בלעדיי. אני לא יודעת מה קרה, אבל בטוחה שלכלכו על האגו שלי, זה דברים שאני מאוד רגילה לשמוע".

רוסלנה רודינה מסרבת להתפייס עם ליהיא גרינר - לחצו כאן. 

רז זהבי, ליהיא גרינר, שייע פייגנבוים (צילום: יח''צ HOT)
רז זהבי, ליהיא גרינר, שייע פייגנבוים (צילום: יח''צ HOT)

מה זאת אומרת?
"אני רגילה שאנשים מזלזלים. שאומרים שאני מגיעה מהריאליטי". 

אז מאיפה הן? תגידי, איך אפשר להתנשא עלייך?
"הן היו עצבניות, הן אמרו לי שיותר מהמילה 'המליטה' הן התעצבנו שדיברתי על בני הזוג לשעבר. רוסלנה למשל, אמרה לי שהיא כל הזמן מנסה לעמוד בזכות עצמה. אמרתי לה שהיא לעולם תהיה אמא של הילד שלו. זו המציאות שלנו - כל דוגמנית, הכי יפה ומוכשרת, תהיה עוד יותר מפורסמת אם היא תהיה עם מישהו כזה מפורסם. אם אני הייתי נכנסת להיריון ממישהו מפורסם הייתי בשמיים וכנראה היו לוקחים אותי לכל מקום".  

אולי פגעת בעצב חשוף? אני מחבבת את שתיהן, אבל הן יכולות לזרום על זה. 
"בדיוק. שירוצו ויזרמו עם כל הקופה. למה אתן נעלבות מזה? אני אמרתי את זה בקטע הומוריסטי. הן לקחו את זה לכיוון אחר. הרי גם אני המלטתי תימני קטן - אמרתי את זה רק בכדי להצחיק וברור שזה התפוצץ מעבר, אבל הכל לטובה". 

ליהיא גרינר על רוסלנה רודינה ואורטל עמר: "פלקטים שהמליטו ילדים מאייל גולן ובן אל תבורי" - לחצו כאן. 

רוסלנה רודינה, ליהיא גרינר (צילום: באדיבות HOT)
רוסלנה רודינה, ליהיא גרינר (צילום: באדיבות HOT)

אז איך חזרת להפקה?
"עכשיו שילמו לי יותר וכיבדו אותי. נורא הרגשתי מאוד בנוח עם ההפקה. הבנות היו בהלם, היו כמה שקפצו עליי, והיו כאלה שלא. הן היו עצבניות ולא רצו להסתכל לי בעיניים, אבל אני לא הרפתי. הסברתי ודיברתי ואמרתי להן 'דיי כמה שנים אתן מכירות אותי כבר?,  זה היה להן רגיש. לא כולן כמוני - לא אכפת לי מה יגידו. הבן אדם היחיד שיכול לפגוע בי זו אמא שלי, היא היחידה שיכולה לגרום לי לבכות". 

את מזכירה לי את עצמי.
"כל אחד יכול להגיד דברים, אבל אני לא מתייחסת. תמיד כשאני קוראת טוקבקים אני מחפשת את הטוקבקים הכי רעים - הם מצחיקים אותו. הרי הם לא מכירים אותי אז איזו סיבה יש להם?".  

"צרות עין להסתכל על שכר של אחר": אורטל עמר מחזירה אש לליהיא גרינר - לחצו כאן. 

ליהיא גרינר, תקוה גדעון, אורטל עמר, רוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה HOT)
ליהיא גרינר, תקוה גדעון, אורטל עמר, רוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה HOT)

השלמתן?
"לחלוטין. הכל טוב ברוך השם. יותר טוב ממה שהיינו לפני". 

את יודעת שצחוק זה משהו שצריך להצחיק שני צדדים.
"זה היה מצחיק אם אולי הייתי אומרת את זה רק על עצמי ולא מכניסה דברי אמת - בצחוק, בחוץ. זה פגע בהן, לא התכוונתי, חשבתי שהן הרבה יותר גדולות מזה. אז אמרתי שילדת מאייל. זה שקר? בואי, ביג דיל".

יש לך טיפ למי שנכנס ל"אח הגדול"?
"אין לי באמת טיפ לתת חוץ מלא לנסות להתאמץ ולזרום, כי לקחו אתכם בגלל מי שהם. שיהיו הכי פתוחים שהם יכולים, אנחנו רוצים להכיר את כולם. שיהיה ג'וסי, שלא ידברו למצלמות יותר מדיי. שלא יהיו במודעות".

ליהיא גרינר (צילום: מתן צור)
ליהיא גרינר (צילום: מתן צור)