טום קשתי מתארח בפולאו יו

אי אפשר היה להתעלם מהסערה שהתחוללה ברשת ביומיים האחרונים מאז שנודע כי אלמליך קשתי, שנכנס בשבת האחרונה לבית "האח הגדול" הוא אחיו של טום קשתי ובימים אלו מהתנהל מול השניים משפט בגין עבירת אלימות ותקיפת קשיש. לפני כשנה השניים היו בהיתקלות עם מאבטח בבניין מגורים במתחם צמרת וישנו סרטון של כ-15 שניות בו נראים השניים הודפים את השומר בן ה-67. אתמול (שלישי) התארח טום קשתי בתוכנית הרדיו של TMI "פולאו יו" והתעקש לספר את הצד שלו לסיפור, ולמה הגיב לדנית גרינברג באינסטגרם כפי שהגיב.

הפיצוץ הגדול של טום קשתי ודנית גרינברג: "רודפת פרסום, לא פלא שבעלך זרק אותך"- לחצו כאן

כבר מסתבך: ניידת משטרה עשויה להוציא את אלימלך קשתי מבית "האח הגדול"- לחצו כאן

מה קרה עם דנית גרינברג, זה מה שעשה אותך עצוב?

"המצב שלי יהיה עצוב אם מה שהיא כתבה יבאס אותי. כתבי מדם ליבי, היא הייתה עושה איתי קמפיינים , הייתי חבר שלהם, אם את רוצה להיות שופטת, דברי איתי לפני שאני אספר לך מה קרה, אני מקבל הרבה תגובות כאלה, ברגע שמעלים סרטון של 10 שניות ולא המלא ולא רואים את הכל זאת בעיה. כל הכניסה של אח שלי היה בכפוף לדבר הזה, ידעו שהמקרה הזה בטיפול. אם בנאדם רוצה לדעת מה קרה שישאלו אותי.

טום קשתי (צילום: אור גפן)
טום קשתי (צילום: אור גפן)

אני יכול להגיד לעם ישראל, אל תשפוט אותי עד שאתה שומע את הצד השני. אני אגיד להם שינסו לעמוד במצב שעמדתי בו באותם שניות. התקשורת דאגה לעשות לי רצח אופי, לפני שהגענו לבית משפט. התקשורת רוצה להראות רק צד אחד. מישהו שאל בכלל פעם אחת למה השומר רץ אלי למעלית? אולי הוא תקף אותי? הסצנה בתוך המעלית נגנזה. כמה שניסיתי לקחת את הסרטונים מתוך המעלית לא הצלחתי. והוא היה חמוש. אנשים מגיבים למה שהם רואים. התקשורת לא ראתה את כל החומרים. חשוב לי לציין שיש לי עבר נקי בחיים לא פגעתי בזבוב אנחנו משפחה טובה אוהבת אדם אז לפני שמישהו בא ואומר ש'הוא היה מבוגר' באמת צריך להתייחס לזה שבאותן שניות הוא היה חמוש. 

כשנשאל האם הוא מביע חרטה על מה שקרה סיפר קשתי: "לא קרתה לו שום חבלה, הוא המשיך לעבוד באותו יום, אני והוא השלמנו ממזמן, שמואל חבר טוב שלי, יכול להיות שטעיתי בתגובה בהדיפה. אנשים חייבים להבין שלא היה מקרה של אלימות ואם מישהו יראה את הסרטון, רואה שהוא מנסה לתקוף. 

אלימלך קשתי, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
אלימלך קשתי, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

למה אתה מגיב למה שכותבים? 
"אתה מקבל אלפי הודעות לא נעימות אתה לא מגיב, אבל עם כל התגובות שאתה רואה כל היום ומקללים את אבא שלך ואמא שלך והמשפחה, ופתאום אתה רואה את הבחורה שאתה מכיר אותה טוב עברנו דברים יחד בחיים. מה הקשר שאת תוקפת אותי. היא התנהגה כמו עבריינית מקלדת. בואי תפני אלי דברי איתי.  אני לא אדם אלים, יש לי עבר נקי, בואי דברי איתי ואסביר לך. אני בעצמי לא ידעתי שזה יעשה רעש. דיברתי מדם ליבי מתסכול, בגלל שהיא חברה שלי, והיא עושה לי רצח אופי, תני לתקשורת לעשות את העבודה שלה זה לא מתאים, אני לא ארים יד על בן אדם אם לא עשו לי כלום".

"יש סרטון שלם של שלוש דקות ביו טיוב איך שהשומר נכנס לתקוף אותי וזה מה שקרה והדברים. מקרה לא נעים אני כל החיים גדלתי במשפחה של אהבהת אדם וזה לא מתאים לאישיות שלי אבל זה מה שקרה באותה סיטואציה בסופו של יום אין  אמת במה שמתארים למציאות"

ספר לנו על אח שלך?
"אח שלי, כולו רגש. זה בנאדם שאי אפשר לא להתאהב. אני שמח שהוא לא חווה את כל מה שאני חווה פה בחוץ, ידעתי שזה יבוא באיזשהו שלב, אבל לא ציפיתי שזה יבוא אחרי יומיים. זה בנאדם שעוזר לכולם. פתאום העלימום שעושים עליו, הוא לא קשור לדבר הזה של השומר, זה אני בכלל. אלימלך זה נשמה בכלל גדולה. הוא יכול לזכות בשנייה, הוא בא בתקופה הכי טובה שלו, נולדה לו ילדה עכשיו. יש לו שני ילדים משתי בחורות שונות, מהגרושה אין לו שום ילד. הוא דמות יש לו מלא צבעים הוא נגן בחסד, ורבאלי הוא רגיש. הגיע הזה שיגיע לנחלה שאולי ימצא שם זוגיות, שמישהי תדע להכיל אותו. הוא יגיע לגמר במאה אחוז". 

"חוץ מזהבה בן יש מישהו יותר חזק ממנו ? הוא נהיה יותר VIP מכל מי שנמצא שם. אתם תופסים אותי ביום קשוח. הוא עבר כל כך הרבה דברים קשים בחיים שני ילדים מנשים אחרות, ואבא שלי נפטר, ופתאום הוא מקבל את המזל הזה ונכנס. עבר שנתיים מהמקרה עם השומר הוא בסדר, אנחנו בקשר. אני ושמוליק היום חברים. באותו יום התקיפה שתינו קולה ביחד, זה לא הוא התלונן, הוועד של הבניין כנראה הגיש את התלונה. אני לא מציע לשפוט בנאדם שמנסה לתקוף אותך, לא רציתי להגיע למצב של תקיפה".