השף הלוהט, טום אביב, שממשיך לכבוש עוד יעדים בזירת המסעדנות, עלה לשידור בתכנית הרדיו "פלואו יו" של TMI, שם חשף פרטים על מסעדה חדשה שהוא במגעים לפתיחתה ביעד חדש - מרוקו. דיבר על פלירטוטים עם הפוליטיקה והרצון לחבור לנפתלי בנט. הסביר כי "האח הגדול" זה פורמט נחות, שלא יסכים להשתתף בו בעד שום סכום שבעולם, והפתיע אותנו כשהתייחס לגל גברעם, שהציגה אותו בעבר כאהבת חייה ואמר שהיא לא נחשבת אקסית שלו.  

טופ, אתה בארץ עכשיו?
"כרגע אני בארץ זמנית , סוף החודש מיאמי ועוד יעד אחד מפתיע".

דובאי?
"דובאי כבר לא מפתיע. כל כך מיינסטרים".

טום אביב בראיון ללא פילטרים

לפתוח שם עסק? יכול להיות מרוקו?
"כן עסק וכן יכול להיות מרוקו. דברים עוד לא סגורים, אז אני לא יכול לדבר על זה אבל אם אנחנו מסתכלים על יעדים אז כן מרוקו. אני פחות אוהב את המיינסטרים, אני רואה התנפלות על דובאי וזה קצת מלחיץ אותי, אז דווקא כיוונים חדשים יותר מעניינים אותי".

ביררת בנוגע לאלכוהול החוקים שם שונים?
"זה כמובן יהיה עם אנשים מקומיים, שמבינים בשוק".

איזה סגנון של אוכל? גם בשר?
"לא. דווקא לא, אני לא יכול לחשוף יותר מדי אבל לא בשר". 

יהיה שם דאנס בר? כמו ה"קוקו במבינו", ריקודים שלך על הבר והשולחנות?
"לא די, לא יהיה יותר קוקו במבינו בחיים. די, יש תקופה בחיים שאתה יכול לעשות את זה למרות שאני כולה בן 33. אבל המוזיקה נורא מסתדרת שם".

טום אביב (צילום: שוקה כהן)
טום אביב (צילום: שוקה כהן)

אם עסקינן באלכוהול בראיון שהענקת בסוף השבוע, אמרת שבתקופת הקורונה ירדת על בקבוק ג'ין ושני בקבוקי יין ביום, איך הכבד שלך עדיין חי?
"כן זה היה השיא אני חייב לציין. עשיתי בדיקות דם אחרי והייתה לי עלייה בתפקודי הכבד. וזה היה סימן אדום ששתיתי קצת יותר מדי. זה לא התמכרות רק שעמום ודכאון של חוסר עשייה, אני רגיל להיות שעה וחצי ביום בבית בלי קשר לשינה. פתאום מבלה 24 שעות כל היום בבית לבד, הייתי חודש בבית. השתייה מתחילה מאוחר ולאט לאט היא מקדימה. סיפרתי את זה ממקום מחזק שבשלב כלשהו נתתי לעצמי שתי סטירות, ועשיתי שינוי וככה מגיעים דברים, ככה הגיע מיאמי ועוד מקומות. אני פתחתי במתחם המסחרי של ההורים שלי סוג של לאונג' בר שהוא בר קוקטיילים של יינות ובירות ויש אוכל במתחם ובעזרת השם יהיה לי גם מקום משלי בתוך המתחם בקרוב".

בתקופת הקורונה נסגרו מסעדות, היה לחץ, הייתה נקודה שאמרת אני פורש מהענף?
"לא היה לי רגע כזה. רוב התלונות שלי על התנהלות הממשלה, זה בגלל הכאב לעמיתים והקולגות שלי, בזכות שני עסקים שמתפקדים יופי במשלוחים וטייק אווי ה"פאט קאו" והקצבייה בשרונה מרקט שעובדת יפה, הראש שלנו יפה מעל המים, לא מתלוננים. אני חייב לציין ולא נגד הקולגות שלי, גם חברים ושופטים לשעבר אייל שני וחיים כהן שיצאו מאד נגד המשלוחים והתלוננו, הרכינו ראשם והצטרפו לעדר בשבוע האחרון. צריך להבין שדברים משתנים וצריך להשתנות יחד איתם. אני חושב שזה יפתח דלת להמון חבר'ה צעירים ויזמים להיכנס לתחום ולהפיח בו חיים חדשים אני לא רואה רק שחור, יכעסו עליי הקולגות שלי אבל בסדר".

טום אביב על האקסיות "תקופה קשה", העסקים "לא קל אבל מספק" ואמונה "מאמין בגורל" - לחצו כאן. 

טום אביב (צילום: יהב יעקב)
טום אביב (צילום: יהב יעקב)

אם יציעו לך להיכנס ל"האח הגדול" אתה נכנס?
"*צוחק* בחיים לא. לא, לא, לא. בעונה הקודמת סירבתי להצעה הכי גבוהה שהציעו למתמודד ב"אח הגדול", זה לא יקרה בחיים, לא "אח גדול", לא "הישרדות" ולא "המירוץ למליון". זה לא בשבילי. תחנה הבאה בריאליטי זה רק שופט. לא להיכנס גם לא למשימה ולא כלום, זה פורמטים נחותים בעיני ואנחנו גם רואים את זה במספרים, בסופו של דבר הקהל אינטליגנט. כאן 11 נותנים בראש עם תוכן איכותי, וחיים אתגר שמביא רייטינג טוב. יכול להיות שטפשת הטלוויזיה הזאת נגמרה ואני מקווה שזה ייעלם לנו לאט לאט מהמסך, כי זה יוצר כלום בסופו של דבר. האם אני מעדיף בשבועיים לפתח את עצמי במיאמי או לשבת שבועיים בבית האח ולריב על תקציב אוכל. ביום שאני אהיה שם זה אומר שזאת שירת הברובור שלי, סוף הקריירה שלי".

טום אביב, זוכה מאסטר שף (צילום: אוהד רומנו)
טום אביב, זוכה מאסטר שף (צילום: אוהד רומנו)

יש לך רומן עם יאיר נתניהו? 
"יש לי בעיה שהיא גם מעלה. אני לא יודע לסתום את פי וזה בהקשר לתוכניות ריאליטי שמוציא ממך את החיה, דברים שמעצבנים אותי גורמים לי להגיב , יוצרים אש, ויאיר נתניהו הוא אחד כזה שמוציא ממני".

יש לך תוכניות להצטרף לפוליטיקה ?
"כן, כן יש לי המון פלרטוט עם הנושא, אתם תופתעו אם הייתי חובר זה רק לנפתול (נפתלי בנט), רק לימינה. שייקח אותי בחשבון". 

פתח חזית: טום אביב יוצא נגד יאיר נתניהו - לחצו כאן. 

נפתלי בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
נפתלי בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

זוגיות. יש משהו על הפרק?
"אההה... תראו, אני פחות רוצה להיכנס לחיים הפרטיים שלי כי ראיתי מה זה עשה לי בעבר. אני לפני צומת של נסיעות ולא באמת רוצה להגיד משהו שיעשה עין רעה". 

שנה וחצי מהיום חתונה? 
"אני לא בטוח שאני רוצה להתחתן, אבל ילד אולי, כי בסופו של דבר אני רוצה ארבעה ילדים, ואני בן 33 אז אני צריך להתחיל לעבוד".

יש סיכוי לקאמבק עם גל גברעם?
"היו לי שלוש אקסיות בחיי, וגל היא לא אחת מהם וזאת האמת".

מאטיאס לאטיאס: טום אביב בזוגיות חדשה - לחצו כאן. 

טום אביב, גל גברעם (צילום: אייל לוין, בוטיק 925)
טום אביב, גל גברעם (צילום: אייל לוין, בוטיק 925)