אתמול (שלישי) התארח אלירז שדה בתוכנית "לפני החדשות" עם הילה קורח לצד רונן צור ולימור לבנת בנושא של פיזור הכנסת. שדה שידוע בדעותיו הפוליטיות ובתמיכתו בבנימין נתניהו, ניהל ויכוח סוער עם לבנת והטריל אותה בשידור, מה שהפך בין רגע לסרטון משעשע וויראלי שרץ ברחבי הרשת.

כעת מסתמן שהרומן בין לבנת לשדה, התחיל לפני כשנתיים בפוסט עוקצני שצייצה ליבנת נגד שדה. אמש במהדורה ניהלו שדה ולבנת וויכוח סוער במהלכו הצליח שדה להטריף את ליבנת והוציא אותה מאיזון כשאמר: "אולי טעית בדרך". השיבה לו לבנת: "ברור שטעיתי בדרך ואתה צודק, אבל תיתן לי לגמור לדבר זה בלתי נסבל, באמת". השיב שדה בסרקזם: "בבקשה בבקשה". 

אלירז שדה לא חושש שיוחרם: "זאת הסיבה שהקלטתי את אופירה אסייג" - לחצו כאן. 

הויכוח הסוער של לימור לבנת ואלירז שדה (באדיבות רשת 13)

עוד המשיכה לבנת ואמרה: "דבר שני, נתניהו וזה כבר הוכח עכשיו, לא התכוון לקיים את הרוטציה, איך אנחנו יודעים?", עצר אותה שדה ושאל באותה נימה כמו שלה כשהוא מגחך: "איך את יודעת?", אז השיבה לבנת: "איך אנחנו יודעים?", ושוב הטריל אותה שדה ושאל: "איך את יודעת?". בעוד רונן צור צחק על המחזה אליו נקלע, ליבנת התעצבנה ושאלה את שדה: "סליחה, תגיד לי אתה מראיין אותי או משהו?", שדה השיב לה: "לא אני שואל אותך".

לימור לבנת (צילום: פלאש 90)
לימור לבנת (צילום: פלאש 90)

"אז תפסיק להפריע לי כל פעם, כל שנייה", התעצבנה שרת החינוך בדימוס. "למה את כועסת?", שאל שדה בתמימות. "כי אתה מפריע לי בכל רגע, אל תפריע לי תיתן לי לדבר, זה הכל", השיבה לבנת. נראה כי מדובר בסגירת חשבונות של שדה כי לפני שנתיים, לבנת העלתה ציוץ עוקצני נגד שדה וכתבה: "כשהייתי בת 20 הגעתי לראשונה למצודת זאב בתל אביב. זה היה הלב הפועם שלנו. משם ניהלנו את המאבקים בדם יזע ודמעות עוד לפני מהפך 77. היום עברתי שם וראיתי שלט ענק לגובה 14 קומות הבניין ועליו דמותו של אלירז שדה. הייתה רוח סוחפת בחוץ, והמצודה התכופפה מבושה. גם אני".

אלירז שדה מסר ל-TMI: "הגיע הזמן שאנשים יתמודדו עם האמת ובצורה מכובדת. חבל שלימור בחרה לנסות להשתיק אותי במקום להתמודד. אבל אני מכבד כל אדם באשר הוא אדם".

אלירז שדה (צילום: מור שמעוני)
אלירז שדה (צילום: מור שמעוני)