הזמר המסלסל שהצליח לריב עם הרבה מאוד אנשים בשנה האחרונה, סוף סוף מספק לנו חדשות טובות לאחר שהחזיר עוקב ושם סוף לריב שנמשך מעל שנה. לצערכם וגם לצערנו, לא מדובר על חברתו הטובה לשעבר אופירה אסייג, ממנה הוריד עוקב וגרם לנתק מצידה וגם לא מדובר על בן טיפוחיו לשעבר, איתי לוי, ממנו גם הוריד עוקב באינסטגרם לפני כחודשיים, לאחר שנפרדו דרכיהם המקצועיות.  

אנחנו מדברים על הדבר הכי חשוב, משפחה כמובן. גולן שהסתכסך עם אחותו, מאיה גולן ופיטר אותה מחברת "ליאם הפקות" שבבעלותו והקצה את משרדה לידי אשתו, דניאל גרינברג, החליט לשים את הדם הרע מאחור. מסתבר שאחותו, שאפילו לא הגיעה לחתונתו שנערכה בחודש מרץ האחרון, בתנאי קורונה, החזירה לגולן עוקב והוא החזיר לה בחזרה. 

"אף פעם לא פרגן לי": איתי לוי חשף את האמת על אייל גולן - וחטף אש בחזרה - לחצו כאן. 

אייל גולן, דניאל גרינברג, מאיה גולן (צילום: ארן חן צלמים)
אייל גולן, דניאל גרינברג, מאיה גולן (צילום: ארן חן צלמים)

מקורביו של הזמר סיפרו שהם השלימו לפני כחודש ובקשר טוב ושהחזרת העוקב נעשתה רק עכשיו, אבל כידוע אינסטגרם זה לא הכל בחיים. מסר עוקצני לאסייג? עוד מספרים מקורביו כי מאיה פגשה כבר את אחייניתה מיאל וכעת שגרינברג צפויה להיכנס לבית "האח הגדול", נראה שלא רק אחותה קארין גרינברג תשמור על בתם של גולן וגרינברג, אלא גם הדודה מהצד השני, שתגיע לעזור ככל הנראה לאחיה הגדול.  

משפחתה של דניאל גרינברג מגיבה לראשונה על כניסתה ל"אח הגדול" - לחצו כאן. 

אייל גולן, מיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן, מיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)