מערכת היחסים הקרובה של דיירי "האח הגדול", לינור סביניק ורמי ורד, מעוררת הרבה רעש בקרב צופי הסדרה בעקבות הפרשי הגילים הגבוה. כזכור, ורד גרוש בן 57 ואילו סביניק גרושה גם היא, אך בת 25 בלבד. סרטון של השניים מתנשקים ספק בפה, ספק בלחי - כבש את הרשת בשבוע האחרון והצית גל של שמועות על כך שמערכת היחסים, שלטענתם אפלטונית בלבד, הפכה להיות רומנטית.

לא רק זה, השניים מרגישים כל כך בנוח שלינור נתפסה על חם אומרת לרמי: "אני כל כך חרמנית. אני לא יכולה יותר, כי אני רואה כבר את כולכם כמו בולבולים ורודים". בשיחה שנערכה מאוחר יותר בערב אמרה לינור לרמי שבמהלך כל הסוף שבוע הוא הוליך אותה גיהינום, וזה ענה לה שכדאי שתצא ממיטתו כי "זה אסון להתקרב".

"אני חרמנית": הקשר בין לינור סיבניק לרמי ורד עולה שלב - לחצו כאן. 

לינור ורמי בשיחה במיטה "כדאי שתלכי" (צילום מסך רשת 13)

משפחתה של לינור בחרה שלא להגיב על היחסים שמתחממים וירדה למחתרת, אלא שאחותה של לינור, שירין בן חמו, החליטה לשבור את השתיקה ולהתארח היום (שלישי) בתכניתו של קובי מחט ברשת 13 והגיבה על הדברים האחרונים. "כבר דיברתי על הקשר של רמי ולינור. אני באמת רואה את זה בתור חברים קרובים. אני לא חושבת שיקרה משהו יותר מזה".

לא כבר קרה?
"לא אני לא חושבת. מה הנשיקה בלחי?".

הנשיקה של רמי ולינור באח הגדול (צילום מסך ערוץ 26)

היה שיח רגשי עמוק.
"יש שם שיחות מאוד עמוקות. לינור היא כזאת, גם עם אבא שלי היא מחבקת אותו ועם הידיים וגם על זה אנשים מסתכלים על זה מוזר. אבל היא כזאת. היא לאבי לאבי".

אם הם יחליטו לקחת את החברות שלהם למקום שהוא מעבר?
"לנו? אין בעיה. תמיד היינו מאוחדים ותמיד נהיה. לא משנה מה היא תחליט, זה שלה".

רמי ולינור התנשקו? משפחתה של לינור ירדה למחתרת - לחצו כאן. 

רמי ורד, לינור סיבניק (צילום: צילום מסך רשת 13)
רמי ורד, לינור סיבניק (צילום: צילום מסך רשת 13)

זה צעד נכון בעינייך?
"זה לא רלוונטי. זה שלה. לינור חכמה ואינטליגנטית והיא יודעת טוב מאוד מה היא עושה. אם היא תראה את זה לנכון, זה שלה".

היא לא הגזימה עם התגובה לזה שלקחו לה את האיפור במסגרת המשימה?
"אולי אנשים לוקחים את זה כצ'יפס, כולה איפור וזה אבל לא יודים כמה זה רגשי ונוגע בנקודות אצל לינור. היה לה אקנה בילדותה והיא עדיין מתמודדת עם זה והאיפור נותן לה שריון וביטחון. את בטלוויזיה ורוצה להראות במיטבך וצריכה להתמודד עם זה". 

לינור סביניק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לינור סביניק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)