אחרי החשיפה הגדולה של ג'ניפר סנוקל בתוכנית של חיים אתגר, במהלכה סיפרה על מצבה הכלכלי הקשה, איך ירדה מנכסיה, נקלעה לחובות והכריזה על פשיטת רגל, התארחה כוכבת מעושרות בדימוס בתוכנית הרדיו של TMI והפתיעה כשחשפה כי שלושה שבועות הייתה רעבה ללחם, וניצלה את הבמה בפנייה מרגשת לילדיה שניתקו עמה כל קשר. הכינו ממחטות.

מה קורה איתך מאז החשיפה?
"אני בעצם מנסה להמשיך את החיים, זה לא פשוט אבל אני בפשיטת רגל, בעזרת השם אני אסגור את זה. אני רואה את אחד מהחמישה ילדים שיש לי".

במקום "הישרדות": ג'ניפר סנוקל התחדשה עם תוספת ללוק - לחצו כאן. 

ג'ניפר סנוקל בראיון קורע לב לתכנית הרדיו של TMI

את בקשר רק עם אחד מהילדים?
"אני בקשר עם כולם אבל רואה רק אחד מהם. רק הבת שלי שלי פוגשת אותי, היא מדהימה, הבנים כועסים, הם לא אוהבים שאני מופיעה בטלוויזיה. ואני מבינה אותם באיזשהו מקום, אבל אני יודעת שהירידה הזאת הייתה טובה בשבילי".

אחרי החשיפה עם חיים אתגר איזה תגובות קיבלת?
"וואו אין דברים כאלה, אני עשיתי את התוכנית הזאת גם בשביל הילדים, כדי שאני אוכל ללכת לעבוד בסופרמרקט ולא אצטרך להתבייש. חשבתי שאני אקבל תגובות לא נעימות, אבל אני מקבלת המון אהבה עד היום, אפילו מילדים שאומרים שאני אמא טובה. אני לא חשבתי בחלומות שלי שאני אקבל כזאת אהבה וכאלה תגובות מדהימות". 

אחרי החשיפה של ג'ניפר סנוקל: ניקול ראידמן זועמת ומאשימה - לחצו כאן. 

ג'ניפר סנוקל (צילום: צילום מסך: קשת 12)
ג'ניפר סנוקל (צילום: צילום מסך: קשת 12)

החשיפה הגדולה בתוכנית של חיים אתגר הייתה תמורת תשלום?
"לא, לא קיבלתי כלום. אנשים רצו לתת ולעזור אבל לא קיבלתי כלום. אני אספר לכם סיפור לפני שלושה שבועות לא היה לי אפילו שקל לאוכל. הייתי רעבה, אני גרה במלון בכיתי בכיתי, בכיתי, זה היה שמונה בערב, ופתאום אני מקבלת הודעה באינסטגרם לא יודעת למה הסתכלתי על זה. מישהו שיש לו מסעדה של פיצה אמר לי אני רוצה לשלוח לך עכשיו פיצה. אני לא רוצה סטורי, לא רוצה פרסום לא רוצה כלום, ואני אומרת לעצמי יש אלוהים, כי אני לא אתקשר להגיד אין לי כסף אין לי אוכל. אני כן לקחתי את הפיצה כי באמת הייתי רעבה. זאת דוגמא אחת". 

המנהל החדש של סנוקל, שון בלאיש, שהצטרף לשיחה, אמר: "האישה הזאת שלא חוששת לבוא ולהגיד את האמת פה הזמן שלי להרים אותה מעלה, אני שליח, אשים את כל האמת על השולחן. נתחיל מהתחלה, היא הייתה צריכה להיות ב"הישרדות" אבל מסיבות רפואיות היא ביטלה. ניתוח שעשתה ולא אסתטי כדי להיות מצולמת בהישרדות אבל אני בטוח שייפתחו לה המון דלתות והיא תהיה בריאליטי אחר. תודה שאתם נותנים במה וחושפים סיפורים שהם מעבר למה שאנחנו מכירים".

ג'ניפר סנוקל (צילום: פרטי)
ג'ניפר סנוקל (צילום: פרטי)

מה עם אהבה? 
"אין לי אהבה אבל אני יכולה להגיד שאחרי חמש שנים, אני מוכנה. אני יודעת מה אני רוצה, אני לא מחפשת מישהו עשיר אבל אני מחפשת מישהו שיכול להעריך אישה חזקה. אני אוהבת קצת גיקים, החנונים, כמו אילון מאסק, הלוואי. וזה לא הכסף, אני קצת אישה מוזרה מצחיקה, חושבת קצת אחרת ואני צריכה מישהו שיוכל להבין אותי. אני רוצה מישהו שיצחיק אותי".

הילדים כמה חשוב לך לחזור להיות איתם בקשר, יש סיכוי בכלל?
"אני חזרתי לארץ עם כל החובות וכל הבעיות רק בשביל הילדים, אני יודעת שהם יודעים את האמת שאני גידלתי אותם ואני נתתי להם אהבה, והם יודעים את זה, אני שולחת להם הודעות גם אם הם לא עונים. אחד מהם אפילו חסם אותי. קשה בשביל ילד, וזה גם לא פשוט להיות ילד להורים גרושים, אני מבינה , הם כועסים שאני הלכתי ואמרתי לכל עם ישראל שג'ניפר סנוקל בצרות. הסרט בו השתתפתי החמיר את המצב, זה כאב להם, אבל אני מבינה את זה ויודעת שיום אחד הם יסתכלו על זה אחרת".

ג'ניפר סנוקל (צילום: תום מרשק)
ג'ניפר סנוקל (צילום: תום מרשק)

מה את כן עושה בינתיים בשביל למצוא את הדרך אליהם? 
"אני יודעת שהם מבינים וזה נותן לי תקווה, אני לא מפסיקה לנסות ולא כועסת על הילדים שכועסים עליי".

הנה תנצלי את הפלטפורמה ותפני אליהם עכשיו.
"אני רוצה להגיד להם שאני אוהבת אותם הכי בעולם. אתם יודעים את האמת אתם יודעים כמה אני אוהבת אתכם אני פה ולא משנה כמה ומתי ואני לא אפסיק להתקשר ולשלוח כל יום אפילו שאני מבינה אתכם. אתם כל החיים שלי, למה חזרתי לארץ? רק בשבילכם. אני חזקה, תהיו גם אתם חזקים. תסתכלו על הדברים הטובים, גידלתי אתכם כמו לידרים. אפשר שתהיה לכם דעה אחרת". 

"זה קשה לי, זה כואב, אל תסתכלו על מה שאחרים אומרים ועושים, תלכו עם הלב שלכם, אני פה, אפילו עוד חמש או עשר שנים - אני פה. אני לא כועסת, אני חושבת עליכם כל דקה, אני אוהבת אתכם הכי המון בעולם. אני כלום, אני פשוט כלום בלעדיכם. אני גאה בכם ויש לי ילדים טפו טפו ואני גאה שאני אמא שלכם וכל הכבוד שאתם חזקים ועברתם את השלוש השנים האלה. ואני אעשה הכל בשבילכם, הכל".

ג'ניפר סנוקל (צילום: אלכס ליפקין)
ג'ניפר סנוקל (צילום: אלכס ליפקין)