דרור קונטנטו, הדייר האהוב שהחליט לעזוב את בית "האח הגדול" במפתיע, התראיין ברשת 13 אחרי חזרתו למציאות וקבע: "בוודאות הייתי יושב בחמישיית הגמר". בנוסף יצא להגנתו של הקומיקאי רמי ורד: "בן אדם מושלם, גבר שבגברים" וגם סגר חשבון עם הדוגמנית קארין עליה: "קארין רוצה את יהודה? היא טינפה עליו במשך חודשיים ברמות שאין טינוף כזה".

בסרט על חייו מחוץ לבית צפה אמש (שלישי) בביתו יחד עם בן זוגו דניאל שהתראיין אצלנו ב-TMI, ויחד עם כוכבת הריאלטי שמחה גואטה, השורדת בדימוס שתככב בעונה החדשה של "גולסטאר" נשים.

דרמה באח הגדול: דרור קונטנטו החליט לעזוב את הבית - לחצו כאן. 

דרור קונטנטו, דניאל פחימה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דרור קונטנטו, דניאל פחימה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כשנשאל קונטנטו מה דעתו על הביקורת נגד רמי ורד בחוץ אמר: "אני לא מבין איך רמי יצא ככה, רמי הבן אדם הכי מושלם עלי אדמות. רמי הגבר שבגברים שלא היה כזה גבר. כי רמי לא רק צועק, רמי הרים את הבית ועשה את הדבר הכי חכם שיכול להיות בבית. וכולם קינאו ברמי בבית וכואב לי הלב מהדברים שאני שומע בחוץ כי אין גבר בעולם כמו רמי". 

רגע לפני שעזב את הבית: בן זוגו של דרור קונטנטו פתח הכל - לחצו כאן. 

רמי ורד האח הגדול (צילום: צילום מסך)
רמי ורד האח הגדול (צילום: צילום מסך)

על קארין עליה פתח פה ואמר: "קארין רצתה להישען על מישהו לא הלך לה. נכנסה לתמונה לינור שפתאום הן נהיו הבסטיות ואז היא נתנה שפיץ ללינור כשהיא ראתה שלינור החליפה משפט עם נועה ואז היא לא יכלה לסבול את נועה ועכשיו פתאום היא הבסטית של נועה. ואז היא לא יכלה לסבול את אלמוג ועכשיו היא הבסטית של אלמוג. והשיא, גולת הכותרת, זה היה בעצם הרצון לקחת את יהודה".

לאחר שהסירה עוקב: גל גברעם סוגרת חשבון עם קארין בראיון מיוחד - לחצו כאן. 

אלמוג חדד (צילום: מיכה לובטון)
אלמוג חדד (צילום: מיכה לובטון)

כשנשאל האם לא יכול להיות שלתחושתה היא באמת התאהבה ביהודה, השיב למראיינת: "בואי. תסתכלי לי בעיניים ותגידי לי שיש מישהו שבאמת חושב ככה. אין פה שום משהו שמצדיק את זה שקארין רוצה את יהודה. היא במשך חודשיים וחצי רק טינפה עליו ברמות שאין טינוף כזה. כאב לי שהאשליה הזאת קיימת וכל הבית נגדה. רציתי להגן על קארין וככה זה התחיל. רציתי לקחת אותה לשיחה ואמרתי לה את מה שאני חושב. מפה מה שהראו לה ומה שהיא בחרה לקחת משם - זה שלה. להגיד לך שחשבתי שיצאתי רכלן? ממש לא כי אמרתי מה שאני חושב תמיד.  אני מאחלת לה שתבין כמה ניסיתי לדאוג לה".

יהודה יצחקוב, קארין עליה (צילום: צילום מסך רשת 13)
יהודה יצחקוב, קארין עליה (צילום: צילום מסך רשת 13)