לינור סביניק עלתה אמש (שני) ללייב באינסטגרם וענתה בחופשיות לכל שאלות צופי "האח הגדול" והעוקבים המעריצים. סביניק נשאלה על ידי עוקביה מי הדייר שהיא רוצה שיינצח בגמר הגדול, ותחזיקו חזק כי התשובה שלה הייתה מאד מפתיעה. לא בטוח שרמי ורד, חברה הטוב ביותר בבית יישמח לשמוע כשייצא, שסביניק הייתה רוצה לראות את זהבה בן מנצחת את העונה ולוקחת את מיליון השקלים.

גם אנחנו הופתענו שסביניק הכריזה אמש על הבחירה שלה לניצחון כשאמרה זהבה בן מבלי למצמץ, או להסביר למה היא ולא רמי חברה הטוב ביותר בבית. עוד חשפה סביניק שהיא דיברה עם בני המשפחה של ורד מאז שיצאה מהבית. כשנשאלה מה הסיבה שגרמה לה לכעוס ולהפגע מקארין עליה הסבירה שרגע אחרי שהודחה קיבלה סרטונים שונים ממעריצים בהם נראתה קארין עליה מי שהחשיבה אותה כחברה טובה, מרכלת על לינור מאחורי גבה עם דיירים אחרים.

רמי או יהודה: מי צודק בוויכוח שהביא לסילוקו של יהודה מהבית? - לחצו כאן. 

לינור סביניק, רמי ורד, קארין עליה, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
לינור סביניק, רמי ורד, קארין עליה, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

"ראיתי שהיא מדברת עליי מאחורי הגב עם נועה ועם ג'וזי ויהודה. ואם זה לחקות אותי אחרי שרקדתי במסיבה של הוולנטיין מול כל הבנים. כשהיא תצא אנחנו נדבר ואני מקווה שיהיו לה תשובות לתת לי. גם היה לי לא נעים לשבת בסוויטה ולשמוע אותה מדברת  על תום ואורן ועוד אנשים טובים בבית שהם חברים שלי ולא עשו לה כלום. נפגעתי ממנה וזה לא היה לי נעים". עוד סיפרה שניסתה לחבר בין נועה יונני לקארין כי הן לא הסתדרו בהתחלה, אך ברגע שנוצר החיבור בזכותה. "קיבלתי בעיטה בתחת, כבר לא הייתי חלק ברגע שהחיבור ביניהן נוצר", סיפרה סביניק.

עצרו הכל: לינור מגיבה לראשונה להתנהגותו של רמי ורד - לחצו כאן. 

השיחה הקשה של קארין לינור ותום על ההתנהגות של רמי