חשבתם שאחרי הראיון האינטימי והמסקרן אצל אופרה ווינפרי יתנו למייגן מרגל והנסיך הארי קצת נחת? ובכן, אתם טועים. אם לא די בכך שהשניים איבדו את תארי המלוכה שלהם והארי אף נושל מהמשפחה, עכשיו נטען כי השניים בדרך לגירושים.

למרות שהדוכס והדוכסית מסאסקס (לשעבר) בעיצומו של הריון שני עם בת, אחות קטנה לבנם הבכור ארצ'י, אחותה למחצה של מרקל, סמנת'ה מרקל גרנט שלא פעם הביעה דעות שליליות על אחותה המיוחסת, טוענת הפעם כי הנסיך הארי כבר חושב על גירושים ממייגן. למה אתם שואלים? מכיון, כך לדבריה של האחות המנוכרת, מייגן לא מספיק כנה, וברגע שהנסיך האנגלי יבין את גודל הנזק שהיא עשתה לו, הוא ייפרד ממנה.

"יש לה הפרעת אישיות נרקיסיסטית": משפחתה של מייגן מרקל עולה להתקפה לאחר הראיון- לחצו כאן

רגע לפני שידור הראיון של הארי ומייגן: הארמון חושש שהאמת על קייט מידלטון תיחשף- לחצו כאן

הנסיך הארי ומייגן מרקל בריאיון עם אופרה ווינפרי (צילום: רויטרס)
הנסיך הארי ומייגן מרקל בריאיון עם אופרה ווינפרי (צילום: רויטרס)

"אולי הוא כבר מטיל ספק בנישואים שלהם. אם יש לו ראש על הכתפיים ואונה מתפקדת הוא יחשוב ככה. הוא לא בן 12" אמרה סמנתה על הנסיך והוסיפה "הוא בקרוב מאוד יתפוס את עצמו ויגיד 'כל מה שהיא אמרה לי זה שקרים". לסיכום טענה "הם יסיימו בגירושים,אלא אם הם ילכו לטיפול נרחב ויעבדו על התקשורת הכנה בינהם, הם יהיו חייבים להתנצל בפני כל מי שהם פגעו".

כאמור זו לא הפעם הראשונה שמרקל גרנט,  בתו של אביה של מרקל מנצלת את התקשורת כדי לטנף על אחותה, אך השתיים כלל לא בקשר במשך כמעט שני עשורים, ולפחות מאז שמייגן החלה לצאת עם הנסיך אי שם בשנת 2016 הן כלל לא מדברות. האחות המנוכרת החליטה להתראיין הפעם ל-TMZ ולשחק אותה היועצת הזוגית של הפאוור קאפל המלכותי.

הנסיך הארי, מייגן מרקל (צילום: באדיבות הוט 8)
הנסיך הארי, מייגן מרקל (צילום: באדיבות הוט 8)