בבית "האח הגדול", אופיר לוי, נכנס בכניסה השנייה ויצא ממנו כמודח ה-12. רק כשיצא מהבית הטיל פצצה אחרי פצצה, כשחשף על נטיותיו המיניות ועל מחלת הסרטן ממנה הוא סובל, נושאים בוערים עליהם לא דיבר במהלך שהותו בבית.

כעת חשף לוי כי הוא עבר הטרדה מינית, עוד כששירת כחייל בצה"ל: ״כשהייתי בן 18.5, חייל צעיר אחרי טירונות, נשלחתי לבסיס בחיפה ובאחד הטרמפים הראשונים, היום יש איסור לטרמפים, נשאלתי על ידי הנהג בשנות ה-40 לחייו לאן אני צריך - אמרתי פתח תקווה והוא אמר שמגיע. בדיעבד הייתי צריך לשאול אותו לאן הוא מגיע", סיפר לוי.

אחרי שאופיר קרא להוציא את רמי מהאח הגדול: לינור סביניק מחזירה אש נגדו - לחצו כאן. 

אופיר לוי (צילום: מיכה לובטון)
אופיר לוי (צילום: מיכה לובטון)

לוי המשיך את חשיפתו ואמר: "במהלך הנסיעה הארוכה הוא נגע בידו ברגל שלי מספר פעמים ואני הורדתי לו את היד. הוא שאל שאלות מביכות שהלחיצו אותי וביקשתי לרדת בחדרה. הוא אמר שביקשתי פתח תקווה. כבר חשבתי לפתוח את הדלת. הוא עצר בצומת גהה על הגשר, אפילו לא במקום עצירה לחיילים".

רגע לפני שיהודה יצחקוב הודח מהבית: אופיר לוי חשף את כל האמת - לחצו כאן. 

אופיר לוי (צילום: מיכה לובטון)
אופיר לוי (צילום: מיכה לובטון)

"בתקופה ההיא לא היה נהוג לדבר על זה ואני לא שיתפתי אף אחד", אמר והמשיך: "היום ישנה פתיחות גדולה יותר לשמחתי וחשוב מאוד לשתף ולדבר על זה עם קרוב משפחה או לפנות לעזרה נפשית ולער"ן". במקביל לחשיפה השתתף לוי השבוע בקמפיין ׳את לא אשמה׳ למניעת הטרדות מיניות לבני נוער. 

אופיר לוי, יהודה יצחקוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אופיר לוי, יהודה יצחקוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)