מאז שסולק מבית "האח הגדול" בקול תרועה רמה בגלל שעבר על חוקי הבית, שמר יהודה יצחקוב על שתיקה רועמת. הופתענו לראות את הדייר לשעבר מגיע למסיבת "האח הגדול", למרות שהיחסים בינו לדיירים ולהפקת "האח הגדול" נגמרו בטעם רע. 

חודש וחצי אחרי שיצא מהבית אל זעקת המעריצים, החליט יצחקוב לדבר לראשונה על החוויה מבית "האח הגדול" כשהוא השיב לשאלות העוקבים. כשנשאל מה הייתה המשימה האהובה עליו בבית, השיב: "המשימה של האוטו האקסטרים קפיצה מגובה, והמשימה של הדבורים".

חגיגות סיום האח הגדול: יהודה הגיע לסגור מעגל ומי דפק הברזה צורמת? - לחצו כאן. 

יהודה יצחקוב, אלמוג חדד (צילום: אור גפן)
יהודה יצחקוב, אלמוג חדד (צילום: אור גפן)

כשנשאל האם הוא בקשר עם דרור קונטנטו ענה: "ברור שאני בקשר עם דרור, זה אח שלי היקר, אני מת עליו שרוף עליו אחד האנשים המוכשרים, חיים שלי". עוד נשאל איזו חוויה הכי זכורה לו מהבית הסגור והשיב: "יש המון חוויות אבל רגע הכניסה זה רגע שהוא וואו וגם הכניסה השנייה שנכנסתי בתור חייל".

דרור קונטנטו, דניאל פימה (צילום: אור גפן)
דרור קונטנטו, דניאל פימה (צילום: אור גפן)

על הבחירה שלו למנצח: "קודם כל חיים שלי זהבה, הכי מגיע לה בעולם היא מלכה, נשמה גדולה כל כך דאגה לי בבית. ואם לא זהבה אז ברור שג'וזי, רק ג'וזי - אח שלי היקר". על התמיכה שקיבל מבחוץ אמר: "אין דבר יותר מחמם את הלב וכיף מלראות את כל האהבה הזאת , אני כל כך אוהב ומעריך אתכם, זה הכי לא מובן מאליו".

ג'וזי זירה וזהבה בן (צילום: צילום מסך רשת 13)
ג'וזי זירה וזהבה בן (צילום: צילום מסך רשת 13)

כשנשאל האם הוא ואלמוג חדד עדיין יחד, צירף יהודה את אלמוג לסרטון להראות שהם עדיין יחד. אחד העוקבים שאל איך הוא לא מגיב לאנשים שמלכלכים עליו ויצחקוב ענה: "אחד הדברים המאד עצובים שדווקא כל אלה שהיו בריאליטי וחוו בעצמם אלימות ברשת, וטוקבקים שקריים, זה שהם עצמם עושים את אותו דבר בלי להכיר את הבן אדם, הם פשוט עושים את מה שעשו להם. היד קלה על ההדק. זה בזוי מבחינתי, דווקא אתם?". כשנשאל על התהליך שעבר בבית הסגור, ענה: "אחד התהליכים היותר משמעותיים שעברתי והניכר לעין, זה שעליתי חמישה קילו בבית".

זה מה שימית אברמוב חושבת על הזוגיות של יהודה יצחקוב ואלמוג חדד - לחצו כאן. 

אלמוג חדד, יהודה יצחקוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלמוג חדד, יהודה יצחקוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)