כוכב "האח הגדול" תום חיימוב חשף בחודש שעבר לראשונה בתוכנית הרדיו של TMI כי הוא סובל מבעיה רפואית קשה שגרמה לו לפני כמה שנים לדמם, להסגר מאחורי ארבע דלתות ולאבד את הבטחון העצמי והתקווה. למי שפספס, נזכיר כי חיימוב, אובחן לפני כארבע שנים במחלה אוטואימונית של דלקת חוליות מקשחת, ושנה לאחר שהחל לקבל טיפול הוא גם חלה במחלת הפסוריאזיס. עם כל הקושי של חשיפת המחלה וההתמודדות איתה, סיפר חיימוב כי כיום הוא מאוזן ולא סובל, מאחר וכל חודש הוא מקבל זריקות ביולוגיות המטפלות במחלות.

לאחר שפרסם השבוע תמונה של הזריקות אותם לוקח, הוא נשאל רבות על המצב שלו ועל המחלות איתם מתמודד, והעלה אתמול פוסט הסבר ואף חשף תמונות של גבו וכף ידו ברגע של התפרצות פסוריאזיס קשה. "לפני ארבע שנים, אובחנתי כמי שסובל מדלקת חוליות מקשחת, מחלה אוטואימונית בה מערכת בחיסון תוקפת את מפרק האגן המלווה בכאבי תופת, בלילות ללא שינה וצליעות חמורות ובלתי פוסקות". 

תום חיימוב חושף לראשונה את הבעיה הרפואית שלו שריסקה את חייו - לחצו כאן

"ידעתי על זה מראש": תום חיימוב חושף את האמת על הגמר "בהפתעה" של האח הגדול - לחצו כאן

"לאחר תקופה של עשרה חודשים של טיפול, גופי המדהים החליט שמשעמם לו והוא רצה להזמין מחלה נוספת, שביום בהיר אחד מצאתי את עצמי בכל הגוף מלא טלאים של עור מקוסקס וגרד בלתי פוסק. באותם רגעים מבחינתי שערי הגיהנום נפתחו לרווחה. סגרתי את עצמי מאחורי 4 דלתות. הבטחון העצמי שלי, שגם ככה באותם ימים נתלה בעיקר על מראה חיצוני הפך בן רגע כלא היה. לאן שלא הלכתי השארתי מאחורי כתמי דם ועור יבש, לבוש כהה יצאו ממנעד אופציות הלבוש שלי, אימונים כבר לא הלכתי כי גם הידיין וכפות הרגליים שלי נפגעו, כך שגם ריצות לא התאפשרו והכי נורא התביישתי באיך שאני נראה, פחדתי שהחיים לא יחזרו להיות כפי שהיו אז נסגרתי והתכנסתי בתוך עצמי. למזלי הזריקות שאני מקבל גורמות לגוף להפסיק לתקוף את עצמו, והחיים חזרו לקדמותם. עד כמה שניתן. רק בריאות".