בעוד כל זוגות "חתונמי" בכל העונות לא שרדו את השידוך של הריאליטי ואלה ששרדו אחרי שהמצלמות כבו, פירקו בסוף את החבילה, נותרנו עם זוג אחד יציב ואוהב. ניר פור והגר משה שהיו אחד הזוגות שחוו הכי הרבה קשיים על המסך, אבל בחיים האמיתיים מנהלים מערכת יחסים בריאה ויציבה ובקרוב אף יחגגו שנתיים לקשר.

כשברקע החברים הטובים שלהם לריאליטי, הדר ברייר ודניס ברוסקוב פירקו לאחרונה את החבילה, משה ופור רק הולכים ומתחזקים. בן זוגה של הגר שעד כה נמנע מלשתף את העוקבים בתחושותיו, החליט לשחזר את הקשר מתחילתו ולסכם שנתיים של אהבה וכך כתב:" לפני כמה שבועות יצא לנו לשחק במשחק, שולפים תקים ועונים על שאלות".

בלי הדר ברייר: דניס רוסקוב והחברים מ"חתונמי" קורעים את הרחבה - לחצו כאן. 

ניר פור, הגר משה (צילום: רפי דלויה)
ניר פור, הגר משה (צילום: רפי דלויה)

"ככה זה כשהכל בחוץ סגור, ומחכים לרוץ למקלט יחד", כתב פור והוסיף: "ופתאום שלפתי את הקלף הזה והגר צריכה לענות עלי. מיד עלה לו החיוך שאומר כל כך הרבה, את כל מה שקרה מהרגע ההוא ועד היום. את המפגש מתחת לחופה התוכנית טלוויזיה ואת בניית הקשר שהגיע אחרי. והיום כמעט שנתיים אחרי, קשה לי לדמיין את החיים כשהגר לא לצידי, כאילו זה הדבר הטבעי ביותר שהיה צריך לקרות. אז כן, עם עבודה שלא תמיד קלה והרבה רעש מסביב, אהבה אמיתית וזוגיות יכולות לצמוח". 

כוכב "חתונה ממבט ראשון" התחתן, והאקסית מהתוכנית הגיעה לברך! - לחצו כאן. 

View this post on Instagram

A post shared by Nir Pour (@nirpour1)