דיוויד דימוס שהתפרסם בעונה האחרונה של "האח הגדול" והודח שני לאחר שהתפרץ באגרסיביות על הדיירים ולאור התבטאויות קשות שלו בבית, היה מעורב בתקרית קשה עם שוטר שבסופה נעצר. דימוס היה בדרכו לטיסה, אלא שנעצר על ידי שוטר לאחר שלא חבש מסיכה וסירב להזדהות, הוא נאזק ונעצר ולטענתו התקרית עם השוטר הייתה לכאורה אלימה והוא נחבל בארובת העין וברקה השמאלית של הראש. 

דימוס טען כי הוא נפל קורבן כי לאנשים יש דעה קדומה עליו בעקבות השתתפותו ב"האח הגדול". בוגר התכנית שיתף ברשתות החברתיות תמונה מהחבלה בעינו וכתב: "הופעתי לטיסה, בדלפקי הצ'ק אין התבקשתי להסיר את המסיכה על מנת להזדהות על ידי הדיילת. מיד הגיח שוטר בנימה מאיימת ובריונית בטענה שלא שמתי מסיכה. מיד נשלפתי מהתור כאשר רוב הסובבים אותי אינם עוטים מסיכות".

סקס בבית? דיוויד דימוס עושה סוף לשמועה שרצה ברשת - לחצו כאן. 

דיוויד דימוס, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)
דיוויד דימוס, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)

"כאשר שאלתי למה אני צריך לתת תעודת זהות אוימתי על ידי השוטר שהוא יעכב אותי אם לא אזדהה. ניסיתי ליצור קשר על מנת לקבל עזרה, אז בגלל הטלפון, העיכוב בשנייה הפך למעצר אלים באזיקים. מצאתי את עצמי מוטח לתוך הקיר באלימות בלתי מוסברת וכח הזוי. כאשר אני אזוק וישוב בכיסא בלי יכולת להגן על עצמי, נחבלתי בראשי ובארובת העין. זה הכעיס אותי נורא. החוקר ציין שאני שקרן והזוי ונראה לו שהפרסום עלה לי לראש, ביקשתי שיציין בדוח שהחקירה עוינת כלפיי, שהשוטרים מזהים אותי וכנראה ישנה דעה קדומה עליי, בתגובה החוקר ענה אני לא מכיר אותך, לא רואה 'האח הגדול'. מוזר שהוא לא מכיר אבל יודע בדיוק איפה הייתי".

דיוויד דימוס, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
דיוויד דימוס, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

דימוס סיפק דוגמאות לכאורה מהחקירה: "לפי תיעוד ממצלמות הגוף, נכון שאתה משקר כאשר אתה אומר שקיבלת מכות? בעצם רואים את השוטר תופס אותך בשתי ידיים ואתה, דיוויד, זורק עצמך לתוך הקיר?". דימוס סיכם את התקרית בדברים הבאים: "כשנכנסתי ל'האח הגדול' ידעתי שאהיה דמות שנויה במחלוקת, בעיקר בגלל רדיפת צדק ועקשנות שלי. לא חשבתי שזה יתן זכות לבעלי כח בחסות החוק להיות אלימים כלפיי. אז למרות שהכל מתועד והחטא היחידי שלא הזדהיתי ישר כמו חייל של השוטר, אלא רציתי לדעת מה עשיתי רע, רואים בבירור שאין בעיה בהתנהגות שלי. לא מתכונן להתלונן, כי אני יודע שאין מענה ואין עם מי לדבר. מרגיש כמו אדם שנתון לרחמיו של כל שוטר, אם יחליט להיות אלים כלפיי, כנראה שהוא צודק ואני אשם ומגיע לי. מזכיר לי את תסמונת האישה המוכה".

דיוויד דימוס, האח הגדול (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דיוויד דימוס, האח הגדול (צילום: צילום מסך אינסטגרם)