ארבעה חודשים חלפו מאז הסתיימה העונה האחרונה של "האח הגדול" ודווקא עכשיו כשהכל כבר היסטוריה ועם עליית העונה החדשה, נשלפות הציפורניים בקייט פייט חם בין אלמוג חדד לגל גברעם. בראיון שהעניקה גברעם פתחה על יהודה יצחקוב, בן זוגה של חדד, ואמרה עליו: "הוא התבכיין לחברים שלו שלא הזמנתי (ליום הולדת). חבל על יהודה, בכל פעם שאני מדברת עליו אני מרימה לו את הרייטינג, ולא בא לי".

"כל מה שהוא אומר נכנס מאוזן אחת ויוצא מאחרת. אני לא שונאת, זה לא מעניין אותי, אני מרחיקה את עצמי מאנשים שמורידים לי את האנרגיות''. חדד לא שתקה על דבריה של גברעם והשיבה מלחמה, כשחשפה את שקריה של גברעם והציגה הודעות מגברעם בהם היא מזמינה את חדד ואת יהודה ליום הולדתה למרות שטענה אחרת בראיון.

תום חיימוב וגל גברעם בתגובה ראשונה ללכלוך של טום אביב - לחצו כאן. 

יהודה יצחקוב, אלמוג חדד (צילום: אור גפן)
יהודה יצחקוב, אלמוג חדד (צילום: אור גפן)

לצד ההודעות שפרסמה כתבה חדד: "מצחיק אותי כל הקראש האובססיבי הזה על הבן זוג שלי. רציתי שיהודה יגיב לזה אבל הוא לא בעניין של לריב עם בת 20. אני לא אשתוק בטח לא כשזה נוגע לבן זוג שלי, חשוב לי לשים סוף לשקרים המתמשכים של גל. לצערה יהודה לא התבכיין וגם לא התעניין ביום הולדת שלה. כנראה שהכניסה לאח עושה לה פלאשבקים וחבל . האח מאחורינו וגם היא האמת. חבל שיש עוד שקרים בכתבה ואני מאד מקווה שלא אצטרך להוכיח גם את השקרים שסופרו שם. אנחנו לא בסיפור אנחנו במציאות".

"ליהודה היה קשה לקלף אותי, היו לי חרדות ופחדים": אלמוג חדד על הזוגיות שמסעירה את המדינה - לחצו כאן. 

תום חיימוב, גל גברעם (צילום: אור גפן)
תום חיימוב, גל גברעם (צילום: אור גפן)