וודאי תהיתם מה יהיה הצעד הבא של הדוגמנית נטע אלחמיסטר המיוצגת המובילה בסוכנות של שי אביטל, מי הסוכנות החדשה שתייצג אותה ואיך היא תגיב לפרשת ההטרדות שטלטלה את התעשייה. 

הדוגמנית המצליחה נמנעה עד כה מלהיות בפרונט מול גופי התקשורת ובחרה להתרחק מאור הזרקורים בכדי להימנע משאלות קשות על הפרשה הקשה. לא בכדי היא בחרה לערוך את צילומי הקמפיין החדש של "אירוקה" בבית מגוריה בנתניה, בכדי להימנע מהגעתם של גופי תקשורת לסט הצילומים.

מי מגן בחירוף נפש על שי אביטל? - לחצו כאן. 

רמי גרשון, נטע אלחמיסטר (צילום: אסף לב)
רמי גרשון, נטע אלחמיסטר (צילום: אסף לב)

בזמן שאלחמיסטר מחוייבת בחוזה ארוך טווח עם אביטל וחברות מותגים להם היא משמשת פרזנטורית ולמרות שבחרה לעזוב את הסוכנות של אביטל בעקבות הפרשה, החליטה הדוגמנית בצעד מפתיע לא למצוא סוכנות חדשה ולייצג מעתה את עצמה. מדובר בצעד חריג לדוגמנית בסדר גודל כמו של אלחמיסטר.

נטע אלחמיסטר, רמי גרשון (צילום: אסף לב)
נטע אלחמיסטר, רמי גרשון (צילום: אסף לב)

אתמול (ראשון) היא צילמה קמפיין חדש ל"אירוקה" לראשונה לא לצד הסוכן שי אביטל אלא לצד בעלה רמי גרשון שהצטרף לקמפיין זוגי. אלחמיסטר וגרשון פתחו את ביתם בנתניה לטובת הצילומים, והדוגמנית הכניסה את צוות הצילום לחדר הארונות המרשים שלה. יום לפני הצילומים ציין גרשון יום הולדת 33 ואחרי סוף שבוע רווי בחגיגות סיפר כי ביקש במתנה מאלחמיסטר טלפון נייד חדש. 

נטע אלחמיסטר (צילום: אסף לב)
נטע אלחמיסטר (צילום: אסף לב)