חודש חלף מאז נרשם פיוס היסטורי בין שימי תבורי לבן אל תבורי אחרי סכסוך ממושך ומתוקשר של שנים. משפחת תבורי התאחדה מחדש ומאז מנסים הזמרים אב ובנו להשלים חסכים ולמלא את הזמן האבוד. אלא שפוסט שהעלה בן אל תבורי לאחרונה עורר את הסכסוך מחדש. 

בן אל חשף ברשתות החברתיות כפי שקראתם אתמול (שלישי) ב-TMI, כי הוא סובל מחרדת נטישה ופוחד להיות לבד והסביר בין היתר כי גדל בבית עם הורים לא נורמטיבים. "לא גדלתי עם הורים נורמטיבים, אימא שלי הייתה מדגמנת ואבא שלי חי את הקריירה ואני ואחותי גדלנו אצל סבתא, אימא ואבא היו באים לבלות איתנו ומחזירים אותנו לסבתא".

בן אל תבורי חושף: "אין לי הורים נורמטיבים" - לחצו כאן.

בן אל תבורי (צילום: דנה קופל)
בן אל תבורי (צילום: דנה קופל)

TMI גילה כי החשיפה של בן אל פתחה מחדש את הפצע, מה שגרם ליהודית באומן תבורי, אשתו של שימי שהייתה אמונה על הסולחה בינו לבנו בן אל, לצאת נגד גופי התקשורת בפנייה ובתחינה להפסיק להלהיט את האש וכך מסרה ל-TMI: "השכנו שלום בין בן אל ואביו וכל הפצעים החלימו במהירות כפולה מאי פעם. אנו חיים את התקווה שכל מה שקרה כבר מאחורינו, אז למה לקלקל עם ידיעות כאלו? קשה לשפוט הורה".

שימי תבורי, יהודית באומן תבורי (צילום: ענת מוסברג)
שימי תבורי, יהודית באומן תבורי (צילום: ענת מוסברג)


"אני רוצה ששימי יתאושש מכל המחנק הזה בגרונו על העבר, מה עשה ומה לא עשה. שימי נלחם לצד ילדיו ותמך ועכשיו כשיש שלום למה לאכזב? אתם כמו גפרור ניצת אחד שעלול להפוך למוקד בעירה. למה שלא תחבקו ותפרסמו רק דברים טובים?". עוד הגיבה והתייחסה לדברים שחשף בן אל: "לטבע יש דרך נפלאה לגרום לילדנו להתמודד עם המציאות. אף אחד לא בחר משפחה, אפשר לשבת ולבכות כל הזמן על העבר, מה היה מי נטש ולמה ננטש".

שימי תבורי, בן אל תבורי, תו פרינס תבורי (צילום: אלי קמיקז)
שימי תבורי, בן אל תבורי, תו פרינס תבורי (צילום: אלי קמיקז)

עוד הוסיפה ואמרה: "אי אפשר להחזיר את הגלגל אחורה. אחרי כל כך הרבה מאמצים לעשות שלום, למה להגיד כאלה דברים 'אני לא חי עם הורים נורמטיבים' ולהשפיל את שימי לאותו מקום בו הוא היה חמש וחצי שנים. אני ראיתי עד כמה שימי שמח כשהיה סולחה ביניהם, למה לפגוע, חבל - מה שהיה היה. ברור שבן אל גדל במשפחתיות קשה ובדידות, אבל די תשחררו, תפרגנו, תעשו טוב, תתנו פוש לדברים חיוביים. סוף סוף יש שלום ביניהם".

שימי ובן אל תבורי (צילום: אינסטגרם בן אל)
שימי ובן אל תבורי (צילום: אינסטגרם בן אל)