לפני מספר שבועות פתחה השורדת עם הפה הגדול, ג'קי אזולאי חזית עם הגרוש הטרי ואב ילדיה ישראל אזולאי כשכתבה לו בתגובה לתמונה שפרסם עם ילדיו,  ביקורת נוקבת על ההורות שלו וטענה שהוא לא נמצא בכלל עם ילדיו. ישראל מצידו ניסה עד כמה שניתן לשמור על איפוק ועל כבודה של ג'קי אבל השיב בתמורה "שתפסיק לרדוף אחריי".

כעת נודע ל-TMI שלאור היחסים הרגישים והקשים בין השניים, השורדת מארגנת בימים אלה אירוע בר מצווה מושקע לבנה הבכור, אורי אליהו, מבלי שהיא מערבת את הגרוש ואביו בפרטי האירוע. כזכור לפני חודשיים התאחדו הזוג הגרוש ג'קי וישראל לטובת אירוע בר מצווה לבנם הבכור בירושלים, כעת מארגנת השפית אירוע נוצץ עם מוזמנים רבים. לטובת האירוע שכרה אזולאי את שירותיו של המפיק שון בלאיש וחברה הטוב, וביחד עם בן זוגה החדש דניאל בוסי מארגנת אירוע בר מצווה מושקע שייערך בסוף החודש הבא, בתאריך 21.12.

ישראל אזולאי משיב אש לגרושתו ג'קי אזולאי: "שתפסיק לרדוף אחריי" - לחצו כאן

ג'קי אזולאי, דניאל בוסי (צילום: אור גפן)
ג'קי אזולאי, דניאל בוסי (צילום: אור גפן)

השפית מקבלת החלטות על עיצוב האירוע והפקתו עם בן זוגה ומגיעה איתו לטעימות התפריט מבלי שהיא מאפשרת לישראל להיות מעורב בפרטי האירוע. עוד נודע ל-TMI, כי למרות שהיא ממדרת את הגרוש מהפקת האירוע, ישראל אכן יוזמן לבר המצווה של בנו הבכור. עד האירוע, ובעיצומם של הארגונים מצאה השורדת גם זמן לצאת לבלות עם בוסי במסיבה בשלוותה בנמל בהפקתו של בלאיש.

ישראל אזולאי לא הגיב לידיעה. 

גקי אזולאי מסרה: "בדיחת הבדיחות, ישראל חבר שלך לא? תבדקי איתו , לא לפנות אליי בבקשה". 

ג'קי אזולאי, דניאל בוסי (צילום: אור גפן)
ג'קי אזולאי, דניאל בוסי (צילום: אור גפן)