לאחר שביום שלישי האחרון נחשף כי מתחת לראדר ובשונה ממה ששדרו, הזמר אייל גולן ואשתו דניאל גרינברג חתמו על הסכם גירושים בנוכחות עורך דין, הרשת סערה וגעשה ואלפי תגובות ובדיחות מילאו אותה וכמו כל מאורע תקשורתי גדול, הגיע גם החיקוי המתבקש בתכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" של קשת 12. 

בתכנית ששודרה אתמול (רביעי) אלי פיניש וליאת הר לב חיקו את הזוג המתגרש ומי שישבה וצפתה זו לא אחרת מהמושא החיקוי - דניאל גרינברג. כאחת שעוברת טלטלה רצינית בחייה, אליה שותף כל עם ישראל, היא הגיבה בצחוק ונראה שיש לה הומור עצמי מפותח. בחיקוי שלה הר לב חוזרת ומדגישה ש"הכל בסדר". גרינברג הגיבה לחיקוי וכתבה: "לא נושמת. אתם גאונים. באמת שהכל בסדר". 

"הילדים ישנו רק אצל האמא עד גיל שלוש": פרטים חדשים על הסדרי הראייה בין אייל גולן ודניאל - לחצו כאן. 

ליאת הר לב ואלי פיניש בחיקוי של דניאל גרינברג ואייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליאת הר לב ואלי פיניש בחיקוי של דניאל גרינברג ואייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מי שכנראה לא צפה בחיקוי או שיאלץ לצפות בו באיחור הוא הזמר אייל גולן שיצא מישראל ולא כדי לחמוק מהשיח הרב סביבו, אלא בעקבות מחויבויות קודמות של הופעות לקראת הסילבסטר. הזמר ארז אתמול את המזוודות וטס לקייב שבאוקראינה, שם יופיע בחגיגות השנה החדשה. כזכור, השניים הגיבו לגירושים לראשונה אתמול בעמודי האינסטגרם שלהם ובין היתר נכתב על ידי גולן כי "מאתמול אני קורא את כל מה שקורה ברשת והחלטתי שאני רוצה לשתף אתכם מהלב שלי. אני מבין ומקבל את ההתעניינות של כולכם לגבי היחסים שלי עם דניאל אבל אני רוצה לבקש מכם דבר אחד - תחשבו פעמיים לפני שהיד שלכם קלה על המקלדת. דניאל יקרה לליבי מאוד ולנצח תהיה. היא אישה מדהימה, רגישה ועם לב זהב וגם אמא של ילדיי שהם כל העולם שלנו".

"היד שלכם קלה על המקלדת": אייל גולן בתגובה ראשונה לגירושים מדניאל גרינברג - לחצו כאן. 

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אלוני מור)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אלוני מור)