הבוקר (שני) שיגר יועץ התקשורת רונן משה, משרד שמנהל את המשבר של אסי עזר לגופי התקשורת בדיקת פוליגרף שערך המנחה בנוגע לפרשה בה הואשם לכאורה על ידי השחקן יהודה נהרי בהטרדה מינית. אתמול ערך עזר בדיקת פוליגרף בהתייחסותו לשאלות הטרדה מינית ותוצאותיה הציגו כי המנחה דובר אמת.

רגע אחרי פרסום תוצאות הפוליגרף בגופי התקשורת מתייחס עזר לראשונה לפרשה אחרי ימים של שתיקה. עזר שיתף פוסט ברשתות החברתיות וכתב: "אני מבין את הרגישות העצומה שנדרשת כשמישהו או מישהי מתלוננים על הטרדה מינית, אני מבין את הצורך המידי להאמין ולתמוך מיד במתלונן והמתלוננת. זה הדבר הנכון לעשות. ועדיין, מצאתי את עצמי בסיטואציה שבה מאשימים אותי במשהו שלא עשיתי. הימים האחרונים היו קשים ומורכבים עבורי ועבור האנשים הקרובים לי. הדבר היחיד שנתן לי תקווה היא האמת. תודה שחיזקתם אותי בימים האלה, זה לא מובן מאליו, תודה שהאמנתם לי, זה ריגש אותי מאד. אסי".

יהודה נהרי הלוי, ''ימים נוראים'' (צילום: באדיבות יונייטד קינג)
יהודה נהרי הלוי, ''ימים נוראים'' (צילום: באדיבות יונייטד קינג)

השחקן יהודה נהרי שקרא בגופי התקשורת את תוצאות בדיקות הפוליגרף שערך אסי עזר שהציגו כי הוא דובר אמת, החליט לזמן את אסי עזר לבדיקת פוליגרף משותפת. נהרי כתב בעמוד האינסטגרם שלו: "אסי, אני מזמין אותך לבדיקת פוליגרף משותפת שתתועד במכון שיוסכם על ידי שני הצדדים ובשאלות שניסוחן יקבע על ידי, יום טוב". 

בדקות האחרונות בן זוגו של אסי עזר, אלברט אסקולה, הגיב לראשונה לפרשה וכתב בעמוד האינסטגרם שלו: "אני מקווה שהסיפור העצוב הזה מאחורינו. זה היה אתגר אבל האהבה והתמיכה שלנו התחזקה. אני יודע שזה היה חשוב בשבילך להוכיח את חפותך. עכשיו, בוא נמשיך בעבודה ובפוקוס על מה אנחנו יכולים לעשות כדי להפוך את העולם הזה לטוב יותר בכל יום. אוהב אותך".  

אסי עזר, אלברט אסקולה (צילום: אינסטגרם)
אסי עזר, אלברט אסקולה (צילום: אינסטגרם)