הזמרת יובל דיין הפכה לשיחת היום, כשסירבה כזכור ללחוץ את ידו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן כיוון שהיא שומרת נגיעה. ההחלטה של דיין עוררה זעם בציבור וביקורת על כך שהלבינה את פניו של נשיא ארה"ב, בעקבות כך רבים תקפו אותה וטענו כי "דרך ארץ קדמה לתורה".ג'ו ביידן ויובל דיין, צילום: כאן 11

אחרי הסערה ברשת דיין יצאה בפוסט שהסביר את כל התקרית, וביקשה מהמבקרים להתנצל בפני הוריה והחינוך הדתי שקיבלה, ואף פנתה אליהם בבקשה לא להעצים את הסיפור יותר ממה שהוא. ועם זאת, הפרטנר ששר לצידה בטקס, הזמר המצליח רן דנקר, בחר בכל זאת לעלות את הנושא הזה הבוקר מחדש כששיתף את הדברים כפי שנראו מנקודת המבט שלו.

"לא יכול שלא להתייחס למתקפה שיובל דיין עוברת בימים האחרונים. אז אתן רגע את נקודת המבט שלי כמי שהיה הכי קרוב כל אותם חזרות ורגעים מרגשים יחד על הבמה", כתב דנקר והוסיף: "את יובל לא הכרתי אישית לפני הכבוד שנפל בחלקנו לשיר לנשיא ארה"ב בבית הנשיא. הכרתי אישה חכמה, מצחיקה, יפה, מוכשרת ובעיקר לב ענק צנוע מתחשב ואוהב שרק מחפש לעשות טוב בעולם". 

לדבריו, יובל עדכנה את כל מי שיכלה במשך יומיים שהיא שומרת נגיעה והיה חשוב לה שזה יגיע לכל אחת ואחד בצוות ההפקה של בית הנשיא שהקיף אותם. "אין ספור פעמים שמעתי אותה מוודאת שזה עובר לצוות האמריקאי וממנו לכבוד הנשיא. משם זה כבר לא היה בשליטה שלה.
כשכבוד הנשיא קם לעברנו מיד שלחתי יד והסברתי שיובל שומרת נגיעה וכך גם נשיא המדינה, ביידן קיבל בהבנה וחיוך הודה לנו על השיר וזהו כך זה נגמר בשלום וקבלה", סיפר דנקר מנקודת מבטו. 

"אתם יכולים להסכים או לא להסכים עם הבחירה שעשתה. אפשר גם לדון בזה. אבל הדריסה האגרסיבית על המקלדת וההשתלחות חסרת המעצורים ברשת, ובעיקר של הגיבורים המסתתרים פשוט לא מתקבלת על הדעת. יובל אהובתי , אני התרגשתי מכל שניה איתך. את הפרטנרית המושלמת. את אמן חד פעמי ואני מחכה לשיר איתך שוב ביחד", סיכם הזמר.