בעלים של עסק שבונה על תקרת חדר הילדים שמיים מיוחדים ומאירים בצבעים, העלה במהלך סוף השבוע פרסום בטיקטוק, שהפך בין רגע לוויראלי. הוא סיפר בסרטון כי סיפק את שירותיו לכוכבת ילדים שלא רצתה לשלם לו. "זו אחת מכוכבות הילדים הכי מוכרות בארץ, היא בתחום הצגות לילדים", אמר בסרטון והוסיף: "סיכמנו שהיא תעלה סטורי עם סרטון, ואני אעשה לה הנחה. מאז עברו שלושה חודשים, ועד היום לא העלתה שום סרטון וגם לא שילמה את הכסף אחרי ההנחה. אז תפיצו את הסרטון, כדי שהיא תדע שאני הולך להפיץ את השם שלה אם לא תעביר לי את הכסף".

"עבדתי אצל כוכבת ילדים ידועה והיא לא שילמה לי שקל" (צילום: טיקטוק)

מיכל הקטנה חושפת קשיים בחיי הנישואים: "מרגישה לא מוערכת"

מיכל הקטנה, שהיא לא כוכבת הילדים ששכרה את שירותיו, קיבלה במהלך סוף השבוע אינספור פניות נוקבות ותגובות זועמות על שלא שילמה לספק והיא הגיבה אמש בחומרה בפוסט ברשתות. "במהלך סוף השבוע, ילדיי ואני קיבלנו הרבה מאוד הודעות פוגעניות ותגובות קשות. כה מתריס שאנשים עושים שיימינג בגסות כזו. די בבקשה תעצרו את זה. אני לא מכירה את האיש הזה, מעולם לא ראיתי אותו או את פועלו, ולא שמעתי את השם שלו".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

היא הוסיפה: "אין אדם בעולם שאני חייבת לו שקל. יש דרכים מוסריות לפעול ולטפל בבעיות מהסוג הזה מבלי לפגוע באנשים שלא קשורים לזה. אז תודה לך על כל הרעש והצלצולים המיותרים שעשית לי ולמשפחתי, מקווה שתמצא שקט נפשי, עורך דין טוב, ודרך שיווקית יצירתית יותר לפרסם את עצמך".

מיכל הקטנה מגיבה על האשמות ''הכוכבת שברחה עם הכסף'' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מיכל הקטנה מגיבה על האשמות ''הכוכבת שברחה עם הכסף'' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)