עוד שנה חדשה בפתח, ומה יותר טוב לפני זו שצפויה להגיע מלהסתכל אחורה על תשפ"ב שחלפה לה - ואיזו שנה זו הייתה! שנה של אהבות חדשות, פרידות כואבות, דור ההמשך של הביצה שהגיח לעולם וכמובן, שערוריות וסכסוכים שמאפיינים את תעשיית הבידור.לכן  עצרנו הכל ובדקנו מה אתם הכי אהבתם לקרוא השנה. מה הסיפור שהכי נגע לכם ללב, הכי עניין אתכם או דווקא הצליח לגרום לכם לכעוס.

אז קבלו את חמש הכתבות הנצפות ביותר של אתר TMI בשנת תשפ"ב:

5. פרסום ראשון: יגאל שילון חושף לראשונה את מצבו הרפואי הקשה
אחרי גל שמועות בלתי פוסק, שדן במצבו הבריאות של  איש הטלוויזיה המוכר שנעלם מהפרונט, יגאל שילון בן ה-75, המגיש ארז טל החל לעבוד על הסרט הדוקומנטרי הראשון שלו. הסרט, שעלה לשידור בקשת 12 בחודש ינואר האחרון, שם סוף לשמועות השונות ודיווח, כמו שמו: "מה קרה ליגאל שילון". בחלוף הזמן, אנו כבר יודעים מה עבר על כוכב "פספוסים", שכבר הספיק לחזור אל המסך עם גרסה מחודשת לתוכניתו האהובה. 

לכתבה המקורית>>> 

יגאל שילון (צילום: צילום מסך קשת 12)
יגאל שילון (צילום: צילום מסך קשת 12)

4. האסון בכרמי יוסף: לא תאמינו מאיפה אתם מכירים את הבריכה המדוברת
לפני קצת יותר מ-12 שנים צולמה העונה השנייה של הריאליטי ״היפה והחנון״, בערוץ 10 דאז. אחרי מספר סיורי לוקיישן, נבחרה בזמנו וילה מרשימה בכרמי יוסף ובה בריכה יפה. אך מה שוודאי לא ידעתם הוא שמדובר באותה הבריכה שבה אירע אסון הבולען, שבו נהרג כליל קמחי ז"ל.

לכתבה המקורית>>> 

בולען נפער בבריכה פרטית ביישוב כרמי יוסף (צילום: לפי סעיף 27 א')

3. "התפרקתי מבכי״: יעל בר זוהר מבקשת סליחה מגיא זוארץ ונפרדת
רגעים אחרי שהודחה מהראליטי "רוקדים עם כוכבים", שנייה לפני הגמר הגדול, יעל בר זוהר נאלצה להיפרד גם מבעלה. אבל אל דאגה, הפרידה המדוברת התייחסה לעובדה שזוארץ, שוב, המריא לטובת צילומי העונה החדשה של "הישרדות" שצפויה לעלות ממש בקרוב. ועל אף שהשניים כבר מורגלים למרחק שנוצר בעקבות הקריירה המשגשגת שלהם, בר זוהר החליטה לכתוב על הפרידה הנוכחית פוסט מרגש. 

״החצי השני שלי טס היום לחצי השני של העולם. בפעם ה-12, בת מצווש, מה כבר אפשר להגיד. התחבקנו, אבל איך שנכנסתי למונית בדרך 'לרוקדים עם כוכבים' התפרקתי מבכי. אני אתגעגע אליך, כן עדיין, האהבה שלי אליך טפו טפו, חמסה, רק גדלה. וכל התקופה האחרונה תמכת בי כמו שרק נסיך מאגדות כמוך יכול".

לכתבה המקורית>>>

יעל בר זוהר, גיא זוארץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יעל בר זוהר, גיא זוארץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

2. הבת של שולי רנד בפניה לצופית גרנט: "שברת לי ולאחיי את הלב"
אחרי שכל המדינה דיברה על החתונה המפתיעה של שולי רנד וצופית גרנט שהחליטו למסד את הקשר בינהם ולבוא בברית הנישואים אחרי כשנתיים של זוגיות, בתו של רנד החליטה שלא לשתוק. מלבד אשתו בנפרד של רנד, מיכל רנד שהצהירה לא פעם את דעתה על מערכת היחסים החדשה של אב ילדיה, גם בתו אודליה לא ראתה בעין יפה את החתונה. אחרי שצופית התראיינה לתוכנית "הצינור", אודליה שיתפה את הסרטון וכתבה: "לצערי אני לא קונה את המילים הריקות האלו מהסיבה הפשוטה שאחיי הקטנים בכו בכי תמרורים על מסיבת הראווה שדאגת שתהיה מתוקשרת בכל רשת חברתית. ששברת את הכוס אבא שברת לי ולכל האחים שלי את הלב".

לכתבה המקורית>>>

1. זה מה שאביה של תמר יהלומי חושב על הזוגיות של בתו עם שרית חדד
אחרי היציאה מהארון המפתיעה של שרית חדד, אין פלא שלמקום הראשון הגיעה דווקא תגובתו של אביה של תמר יהלומי, בת זוגה. כתבתנו, ליאורה גולדנברג שטרן, פנתה אל דקל יהלומי לבקשת תגובה על הזוגיות החדשה של בתו, וזה מה שענה: 

דקל יהלומי, ברכות. מה יש לך לומר על הכלה המפורסמת? ראיתי שאתה גורם מאוד דומיננטי בקריירה של הבת שלך.
"כן, אבל בכל מה שאת רוצה תפני אליה".
בכל זאת, היית מעורב בפרשה של ההצבעות והטלפונים. הקוראים מעוניינים לשמוע מה אתה חושב.
"מה קשור?".
אני מתעניינת.
"תעשי מה שאת רוצה, הכל בסדר. טוב לה בחיים, כיף לה בחיים".
איך שרית, אתם אוהבים אותה?
"שיהיה לך יום טוב, נשמה".

לכתבה המקורית>>>

שרית חדד, תמר יהלומי (צילום: צילום מסך יוטיוב)
שרית חדד, תמר יהלומי (צילום: צילום מסך יוטיוב)