פליטות פה מרובות היו ללהיא גרינר לאורך הקריירה התקשורתית שלה, שיצאו מהקשרן וספגו ביקורות קשות. אחת מהן הייתה האמירה המקוממת אחרי האסון הקשה בהר מירון, במסגרתה גרינר העלתה סרטון לרשתות החברתיות וכינתה את הנוכחים בו "משוגעים". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

ליהיא גרינר על האסון בהר מירון (צילום: אינסטגרם)

"לא ראיתי חיות כאלה סורי, רצחתם אנשים, שמעתי שעושים איזה אבל עולמי ביום ראשון על טמטום, אשכרה טמטום", הצהירה גרינר, והרשת לא נותרה אדישה. מי שעוד לא הצליחה להתעלם מהאמירה הייתה בזמנו צופית גרנט, ששיתפה את הסרטון של גרינר תחת הכיתוב: "כמה שאת מטומטמת ולא רגישה, אל תבקשי סליחה, כי לא מגיע לך שיסלחו לך, הכיעור כ"כ פנימי".

בימים אלו אנו נמצאים בחודש הסליחות, מה שעורר אצל צופית גרנט את הצורך להתנצל על מילותיה הקשות שהפנתה כלפי גרינר. בפוסט בעמוד האינסטגרם שלה היא שיתפה תמונה של הכוכבת הבלונדינית וכתבה לה קבל עם ועדה: 

View this post on Instagram

A post shared by tsufitgrant (@tsufitgrant)

סליחה, אנחנו בחודש סליחות. בכל שנה שואלים אותי על מה אני מצטערת? האם יש מישהו שתרצי להתנצל בפניו? ובדרך כלל אני מוצאת משהו כללי אבל הפעם אני רוצה לנצל את הבמה הזאת ולבקש סליחה ממישהי ספציפית, וחיכיתי, חיכיתי לטיימינג הנכון משום שמה שעשיתי היה בפלטפורמה הזאת של הדף הפרטי שלי שסוקר בהרחבה והגיע למימדים מפחידים". 

"טעיתי, בענק טעיתי, הייתי אימפולסיבית, רגשית, בלי שום מחשבה על הכוח השלילי שהפעלתי, גם אם התחושה הייתה שאני מגינה על מי שהגנתי, ביני לבין עצמי הבנתי שנהגתי לא נכון אבל לקח לי זמן לעכל, וההתנצלות היא בפני ליהי גרינר שאחרי אסון מירון הגיבה בצורה מסוימת (ברור לי שמתוך כאב ולא שנאת חרדים), ברור שהיא לא התכוונה לפגוע ובנוסף היא הביעה התנצלות כנה ואמיתית בכל רשת אפשרית, הרשת געשה ונרעשה והאירוע סוקר באופן חסר רחמים על ליהי במשך מס ימים, לצערי הייתי מהראשונות לתקוף". 

לבסוף פנתה באופן אישי לגרינר וכתבה: "ליהי אני מבקשת את סליחתך, מתנצלת בפנייך מעומק ליבי ומקווה שתסלחי לי, היית שיעור מאד משמעותי בחיי, בזכותך לא מעזה להיות תגובתית יותר ושוקלת מילים באופן אחראי. בזכותך מבינה כמה הרשת זקוקה לעדינות יותר מצדקנות.
בזכותך מבינה יותר מאי פעם מהי אחריות ואת משמעות המשפט 'החיים והמוות ביד הלשון'".