כחלק מקמפיין צילומים שעשו יחד, הכדורגלן בדימוס מאור בוזגלו שיתף תיעוד שלו עם הדוגמנית עדן פינס כשהם מפגינים יכולות מרשימות עם כדור כדורגל. ילדיו של בוזגלו מיהרו להגיב בחשבונו של אבא וכתבו בהומור: "אבא, אמא החליפה את המנעול בדלת, אתה ישן איתי הלילה". תגובת הילדים התפרסמה בעמוד הפייסבוק הנודע "סטטוסים מצייצים" מה שהוביל במהרה למטר של תגובות. אלא שאחת התגובות הצליחה לעורר את זעמה של מירן בוזגלו.

באחת התגובות על הפוסט נכתבה אחת אכזרית במיוחד כנגד אשתו של בוזגלו, מירן. "מדהים אותי היחס הצבוע לקנאה. באחד הפרקים של בוזגלו מירן מעירה למאור על זה שהוא מסתכל על נשים כשהוא נוהג. היא מצפה שינהג בעיניים עצומות? ועכשיו הילדים שלו מגיבים לו ככה. אם גבר היה מעיר ככה לאשתו כשהיא נוהגת או ילדים של דוגמנית היו מגיבים לה ככה על תמונה כולם היו מזדעקים איזה גבר קנאי. מירן היא קנאית חולנית שצריכה טיפול. אלף תרגילי יוגה לא יעזרו לה להרגע גם נשים עשויות להיות אלימות וארסיות נגד גברים, קנאה לא בריאה משום צד". 

מירן בוזגלו לא נשארה חייבת והגיבה: "מי שכותב עליי כזה דבר לא מכיר אותי, עשיתי שינוי ענק בשנים האחרונות. הייתי מאד קנאית למאור והיום המצב רחוק שנות אור. לאותה גברת שבחרה להגיב ככה שתדעי שהתרגילים מהתוכנית שלי, מאד עוזרים להרגע, את מוזמנת לנשום עמוק ולנסות בעצמך. חוץ מצחוק והומור שאני מעבירה לילדים שלי , אני גם מלמדת אותם אהבת חינם מהי. מזמינה אותך לנסות. זה יעשה לך קסמים בגוף ובנפש".