מדינת ישראל יוצאת היום להצביע להרכבת ממשלה חדשה בפעם החמישית במהלך שלוש השנים האחרונות ואנחנו מרגישים שיש פה קו אדום של מערכת יחסים שפשוט לא עובדת טוב. אחרי שבחודשים האחרונים שלפו כל הפוליטיקאים ציפורניים ותקפו אחד את השני ללא מוסר רק כדי לצאת הטובים והראויים ביותר, TMI החליטו לצאת למסע נוסטלגי בעקבות הזוגות הכי לא יציבים שהיו בביצה הישראלית וסיימו את דרכיהם המשותפת בטונים צורמים מדי. 

ג'קי וישראל אזולאי
ג'קי אזולאי היתה נשואה לישראל במשך 15 שנים, במהלכם הביאו לעולם ארבעה ילדים משותפים, אולם בשנת 2021 הודיעו על גירושים רשמיים. מאז, הספיק ישראל כבר להיכנס לזוגיות חדשה עם אוראל עגיב ואילו ג'קי נכנסה למערכת יחסים שנמשכת און אנד אוף עם הכדורגלן דניאל בוסי שקטן ממנה ב-14 שנים. במהלך השנתיים האחרונות השניים לא חסכו מהקהל את הטון הצורם אליו נקלעה מערכת היחסים שלהם – היא טענה שלמרות מה שקהל הגולשים שלו חושב, הוא לא מבלה מספיק זמן עם ילדיהם לעומתה, הוא מצידו דרש ממנה להוציא את השם שלו מהפה שלה ורק ביום שני האחרון, עלו השניים מחדש לכותרות כשג'קי העלתה התכתבות אישית בו הודיע לה ישראל שאין בכוונתו לראות את ילדיו מעבר לימים עליהם סוכם מראש. 

View this post on Instagram

A post shared by ⓞⓡⓔⓛ (@orelagiv)

ישראל אזולאי, ג'קי אזולאי (צילום: אור גפן,רפי דלויה)
ישראל אזולאי, ג'קי אזולאי (צילום: אור גפן,רפי דלויה)

גל גברעם וטום אביב
בשנת 2019 הפתיעו כוכבת הרשת והשף הלוהט את מדורי הבידור כשהודיעו שהם נמצאים בתחילתה של זוגיות מעניינת. היא היתה ילדה שלא חגגה עדיין 18 והוא שף אטרקטיבי בתחילת שנות ה-30 לחייו. לאחר חצי שנה אינטנסיבית מאוד השניים הודיעו על פיצול כוחות, רק שבדיוק אז החלה הסערה התקשורתית ביניהם לפרוח. גברעם לא דאגה להסתיר את שברון הלב שחוותה והצהירה שהיתה בטוחה שתקבל טבעת מבחיר ליבה כשברקע רמיזות חוזרות על חוסר נאמנות מצידו. הוא עלה למתקפה נגדית ובפוסט זועם נגדה כתב- "אני לא מצטער על העבר, זה מיותר וסתם מייצר סלב. אבל היום העבר רודף אותי. מביך אותי שבזבזתי זמן מחיי על אדם קטן, חסר כשרון שכל וכנראה גם רחמים.... בנימה אישית, תוציאי את השם שלי מהפה הקרוב שלך ילדה טיפשה". 

גל גברעם, טום אביב (צילום: צ'ינו)
גל גברעם, טום אביב (צילום: צ'ינו)

דנית גרינברג ואליאב אוזן
סיפור האהבה של דנית ואליאב הוא מהמפורסמים ביותר שיצאו מתוכניות הריאליטי בישראל. אחרי שמשולש האהבה הסוער בין אוזן לגרינברג ונופר מור התפוצץ בכל מקום, השניים יצאו מבית האח הגדול והחלו לנהל מערכת יחסים יציבה בסופה הגיעה גם חתונה מפוארת, אלא שהאידיליה הזוגית לא שרדה את מבחן המציאות ולאחר שלוש שנות נישואים השניים התגרשו ברעש גדול. היא פרסמה ברשתות החברתיות שאוזן הגיע באישון לילה והוציא מהקליניקה המשותפת לקוסמטיקה של השניים את כל המכשירים הטיפוליים ללא ידיעתה, הוא מצד שני טען שהוא עובר לינץ' תקשורתי על ידה ושהיא לא שילמה לעובדים משכורות כבר שלושה חודשים, ורק בשנה האחרונה הגיעו האקסים להסדר בבית המשפט לפיו תאלץ גרינברג לשלם לאוזן פיצויים של 35,000 ₪. רק שזה לא נגמר שם, וגרינברג החליטה לערער על ההחלטה ול-TMI יש הרגשה שאנחנו נשמע עוד הרבה על הסאגה הלא נגמרת בין השניים. 

אירוע ברית שימי הנמל, אליאב אוזן, דנית גרינברג (צילום: צ'ינו)
אירוע ברית שימי הנמל, אליאב אוזן, דנית גרינברג (צילום: צ'ינו)

אלה לי ומאיה ג'ריס
נתחיל מהסוף – בפעם האחרונה שבדקנו, מאיה ואלה לי לא ביחד סופי סופי בהחלט בהחלט. אולם הכותרות שהשתיים האלה יצרו על בסיס יומי בזמן שכן היו זוג, ממשיכות ללוות אותנו עד היום. זה התחיל בהכרזה המפתיעה שלהן על זוגיות קצת אחרי שאלה לי סיימה את דרכה ב"הכוכב הבא", אחר כך הגיעו שמועות על כך שג'ריס רצתה להציע נישואין ביום הולדתה ה-18 של הזמרת ומנהליה טרפדו את המהלך ברגע האחרון ואז הגיעו גם מגורים משותפים ופרידות חוזרות ונשנות עד שאפילו אימה של אלה לי עלתה למתקפה. בהודעות ששלחה לג'ריס ונחשפו כתבה – "שהשדים והרוחות יחזרו אלייך וישרפו אותך ואת כל מה שיש לך אמן! ושתסבלי מיסורים קשים וזוועות כל החיים והגלגולים שלך אמן". האמא המגוננת והאקסית עם הפה הגדול אף הגיעו לבית משפט אבל שום דבר לא הכין אותנו לרגע בו ג'ריס תעלה למתקפה נגד אלה לי, שם היא האשימה את האקסית המפורסמת בבגידה עם זמר מפורסם ואף טענה שהתאשפזה עקב מצב נפשי רעוע בעקבות כל המצב. 

אלה לי להב, מאיה ג'ריס (צילום: אור גפן)
אלה לי להב, מאיה ג'ריס (צילום: אור גפן)

דניאל גרינברג ואייל גולן
אייל גולן ודניאל גרינברג הפתיעו את מדורי הבידור שהודיעו על זוגיות ועוד יותר כשהתארסו והתחתנו במרץ 2020. שנתיים לאחר מכן + 2 ילדים (רון ומיאל), השניים התגרשו והכריזו שהכל נעשה בצורה הדדית וברוח טובה אלא שהרוח איך לומר, נשבה לא הכי טוב לכיוון השניים. בריאיון גדול שנתנה, גרינברג סיפרה שקרה משבר גדול בין השניים עליו לא יכולה לפרט ושחשבה שתצליח לשנות את הזמר וטעתה. הוא עקץ אותה באינסטגרם אחרי שנסעה לבד לחופשת סקי וטענה שאחותה שמרה על ילדיהם המשותפים כשכתב - ״תודה לאחותי האהובה, על העזרה עם הילדים, ובמיוחד עם רון שלקחת אותו אלייך, למשך כל השבוע כשאמא שלהם הייתה בסקי". גרינברג המשיכה לעקוץ את האקס בהזדמנויות שונות ובסשן שאלות תשובות שעשתה באינסטגרם נשאלה איך היא מתמודדת עם הימים בהם הילדים לא ישנים איתה בבית וענתה – "אני לא מכירה את זה כי הילדים שלי ישנים רק איתי בבית. הם עוד קטנים". אולם לא כדאי עדיין להספיד את ה"גירושים ברוח טובה" של השניים כי רק לאחרונה הם נצפו צמודים באירוע משותף

דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: אור גפן)
דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: אור גפן)