הקומיקאי נאור ציון כיכב שלשום בכותרות בסרטון בו נראה מאיים ומקלל פלוני ממוצא אתיופי. אלא שלטענת ציון, התקשורת הציגה רק צד אחד ובפועל האלמוני הטריד את הבדרן, בעת ישב לו בבית קפה לבדו. לטענתו, אותו בחור ממוצא אתיופי התיישב לו בשולחן והתחיל לקלל אותו.

יש שהאמינו לגרסתו של הקומיקאי ויש שלא, לאור עברו המרשים בהתפרצויות הזעם בהם כיכב, אך עת מספק נאור ראיות לגרסתו ומביא את האירוע כפי שהתרחש במציאות ממצלמות האבטחה.

@naorzion9 #כלהאמת #נאורציון #החבריםשלנאור #הצינור #חדשות12 #foryou #n12 #פוריוישראל #פוריו ♬ צליל מקורי - Naor zion

"פעם אחר פעם התקשורת מספרת חצאי סיפורים ולא את הסיפור האמיתי", פתח ציון והוסיף: "דבר ראשון בבוקר הלכתי לבית קפה וביקשתי מבעל המקום את מצלמות האבטחה. למה התקשורת אף פעם לא מודה בטעות כמו שהם מצפים מאיתנו להודות". אחר כך הציג ציון את הסרטון המדובר בו נראה הפלוני ניגש לאדם מבוגר שישב בבית הקפה ומטריד אותו, ואז הוא עובר לנאור ציון, ומנסה להתגרות בו, ולא מפסיק, ומתיישב לו בשולחן.

"זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה גם בקניון, התקשורת מעולם לא עשתה מאמץ כדי להשיג את התיעוד, היא לא עושה מה שהיא מחויבת וזה להבהיר את האמת לקהל, אבל אנשים לא טיפשים הם יודעים מתי האמת מסופרת ומתי לא. בגלל זה יש הסתה וחוסר אמון נגד התקשורת".