השחקן והדוגמן צחי הלוי לא נח לרגע ומוסיף עוד תואר נוצץ לרזומה העשיר שלו, אבל כעת בזירה מפתיעה במיוחד. צחי הלוי ממנף את הקריירה הבינלאומית שלו, אבל תופתעו לשמוע כי לא בהוליווד, אלא כי אם בתעשיית הסרטים ההודית הידועה בשם "בוליווד". הלוי חובב שפות רבות, היה עסוק מאוד בימים אלה בזירה הבינלאומית, כשהשיק ממש לאחרונה שיר בצרפתית, סיים צילומים לשלושה סרטים וסדרות, כשבראשון ביניהם כיכב בשפה השוודית. כמו כן, שיחק בשפה ההודית בסרט בוליוודי שאמור לצאת השנה, וגם בין היתר סיים צילומי סרט אמריקאי נוסף.

אבל הוא לא מסתפק בזה ונראה כי תעשיית בוליווד היא היעד החדש של השחקן הישראלי. הלוי פינה את הלו"ז העמוס והתייצב הבוקר (שלישי) על סט הצילומים לקמפיין האופנה של רשת "גולף" להם הוא משמש פרזנטור לצד השחקנית יעל אלקנה. הצילומים נערכו בשטח פתוח במזג אוויר סגרירי ומטפטף בהר סוף. על סט הצילומים חשף הלוי כי ממש בקרוב הוא צפוי גם לעבור לאחורי הקלעים ולהפיק סרט חדש המשלב הפקה ישראלית עם הפקה הודית בוליוודית, בו כאמור הוא גם ישחק בעצמו.

צחי הלוי (צילום: ICONZBYMEDIO)
צחי הלוי (צילום: ICONZBYMEDIO)

כשנשאל על סט הצילומים למה דווקא בוליווד השיב: "כולם מכוונים להוליווד, למה לא לכוון לבוליווד? זאת הייתה חוויה מאד גדולה לעבוד עם ההודים". כשנשאל איך הגיע לתעשיית הקולנוע ההודית של בוליווד סיפר כי במאי האחרון הוא הוזמן לביקור בדלהי שבהודו והיו שם 20 גופי תקשורת והוא הפתיע אותם כששר להם שיר בהודית. הוא בעצמו הופתע כשיום למחרת השיר שלו  התפוצץ ברשתות והפך לויראלי, מה שהוביל בין היתר להצעה שקיבל להשתתף בסרט בוליוודי שצילם וייצא במהלך השנה. 

צחי הלוי ויעל אלקנה בקמפיין אופנה (צילום: iconzbymedio)

צחי הלוי (צילום: ICONZBYMEDIO)
צחי הלוי (צילום: ICONZBYMEDIO)