הבוקר הגיעה מירי מיכאלי בפעם האחרונה להגיש את תוכנית הבוקר, "העולם הבוקר" ברשת 13, רגע לפני שגאולה אבן סער תיכנס לנעליה. את ההזדמנות האחרונה על המסך במסגרת התוכנית ניצלה מיכאלי לטובת פרידה מחברה הטוב, צביקה פיק ז"ל.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מיכאלי ביצעה בהפתעה עם להקת שלווה את השיר "מעלה מעלה" בקליפ מרגש שהוקדש לפרידה מחברה המנוח. "אנחנו לא נפרדים מצביקה, כי הוא השאיר לנו פסקול. תשאירו גם אתם פסקול על החיים האלה, זה בידיים שלכם", והוסיפה "הרגע הכי קשה שלי בשנה הזאת היה כשאיבדתי חבר יקר, את צביקה פיק. אדם שידע שלפעמים חלומות מתגשמים, אבל שלחלום חלומות חייבים כל בוקר מחדש. בלי חשבון, בלי ייאוש, בלי להקשיב למה שאומרים בחוץ".

כמו כן, מיכאלי לא נפרדת מאיתנו והיא תמשיך לשדר בערוץ בשעות אחרות. וכך נפרדה: "צופות וצופים יקרים שלי. כל בוקר הוא בריאת עולם קטנה. העולם עושה ריסטרט, השמש חוזרת לעוד יום עבודה, והזדמנויות חדשות ומדהימות זורחות איתה. לכל אחד ואחת מאיתנו יש תקופות שהן לילות, אבל לכל אחד מאיתנו יגיע בוקר של התחלה חדשה. אף פעם אל תשכחו את זה. אז תעזו, תחלמו, תנסו דברים חדשים. כשאתם קמים בבוקר תגידו תודה על כל טעות של אתמול, כי היא אחרי הכל זכות גדולה שתהפוך להיות התיקון שלכם מחר. וככה, ורק ככה, אנחנו הופכים להיות אנשים עם יותר קרני שמש שמאירות את הנשמה שלנו".