1. דיאן שוורץ מוחרמת על ידי חצי מדינה

לאחר התבטאויות קשות של דיאן בבית "האח הגדול" אל המתמודדים האחרים (חלקם חברים שלה), כשפליטת הריאליטי יצאה החוצה היא גילתה שחצי מדינה מחרימה אותה והרשתות החברתיות געשו. שוורץ שהתכנסה בתוך עצמה, התנצלה ובכתה בכתבה גדולה בחדשות 13 אבל זה לא עזר לה, ורק לאחר שהריאליטי נגמר, הצליחה לחזור לקריירת הדוגמנות שלה ולשגרת חיים נטולת חרמות. 

רוצים לדעת מניין האנגלית שלי: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>>

דיאן שוורץ (צילום: ניר פקין)
דיאן שוורץ (צילום: ניר פקין)

 

2. בן אל תבורי וההקלטה הקשה

מערכת היחסים העכורה בין בן אל תבורי לאורטל עמר עלתה שלב ושברה שיאים כאשר הגיעה הקלטה אלימה מצד תבורי. כאשר הוא צועק, מקלל ומתבטא באלימות כלפי אורטל עמר ובנו תו פרינס. ההקלטות הובילו לרעש תקשורתי גדול ובעקבותיו פירוק הצמד סטטיק ובן אל וחופשה ממושכת של בן אל יחד עם זוגתו דני לוי בארצות הברית. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בן אל תבורי (צילום: אור גפן)
בן אל תבורי (צילום: אור גפן)

3. סטטיק נשבר: בשנה אחת מתגרש מאשתו ונפרד מהשותף המוזיקלי שלו בן אל

אחרי שמועות מרובות על בגידה של סטטיק באשתו שרית פולק עם הזמרת אלה לי להב, העניין הגיע לנקודת רתיחה כאשר סטטיק ושרית החליטו להתגרש. זמן לא ארוך לאחר מכן סטטיק סיים את דרכו המוזיקלית עם השותף הנצחי שלו בן אל. כמו שנאמר, צרות באות בצרורות.

סטטיק (צילום: אור גפן)
סטטיק (צילום: אור גפן)

 

4. שר פיטנס והנפילה הכלכלית

שר פיטנס מסתבכת ובגדול, עם חוב של 24 מיליון ש"ח. כוהנת הספורט, המחזיקה גם עמוד אינסטגרם מצליח עם מאות אלפי עוקבים, נקלעה לחובות כלכליים קשים, לטענתה בעקבות תקופת מגיפת הקורונה. פיטנס נאלצה לסגור את כל סניפיה ברחבי הארץ ולהיכנס למסע הישרדות תוך שהיא מחפשת משקיעים שיקחו תחת חסותם את המותג המצליח שלה. בסוף זה הצליח לה כשרמי לוי ורשת "גוד פארם" החליטו לרכוש את מותג שר פיטנס בתמורה לכמעט 3 מיליון ש"ח. 

שר פיטנס (צילום: שר פייס סטודיו)
שר פיטנס (צילום: שר פייס סטודיו)

5. הפיטורים של נועה תשבי ממשרד החוץ

משרד החוץ הודיע לשחקנית והמפיקה נועה תשבי על סיום תפקיד ה"שגרירה". השליחה הישראלית למאבק באנטישמיות פוטרה מתפקידה בידי משרד החוץ והתבקשה שלא להשתמש עוד בתואר הזה שנשאה. לטענת תשבי מדובר בפיטורים על רקע פוליטי לאחר שהביעה את דעתה הפוליטית על הרפורמה המשפטית.

נועה תשבי (צילום: אביב חופי)
נועה תשבי (צילום: אביב חופי)

6. נירו לוי ותאונת הדרכים

השחקן המצליח נירו לוי נפצע כשרכב על אופנוע, ומכונית שעברה באור אדום פגעה בו בעוצמה רבה. השחקן שאושפז בבית החולים במשך שבועות ארוכים, החל תהליך שיקום אבל הוא כבר מדבר על חזרה לעבודה ולמשחק, צוות TMI מאחל רפואה שלמה!

נירו לוי (צילום: רפי דלויה)
נירו לוי (צילום: רפי דלויה)

7. לאלי פיניש נשרף הבית

לפני מספר שבועות שריפה פרצה בביתו של הקומיקאי אלי פיניש. לפי הדיווחים, הבית נשרף כליל והאש התפשטה גם למבנה סמוך, החדשות הטובות הן שהאירוע הסתיים ללא לכודים או פצועים. ככל הנראה המקרה המצער קרה בעקבות שריפה שפרצה ביחידת המזגן הפנימית בסלון הבית. פיניש כמו קומיקאי טוב לקח את הנושא בהומור. 

אלי פיניש (צילום: אושר אוחיון)
אלי פיניש (צילום: אושר אוחיון)

8. השנה הקשה של דנית גרינברג

במקרה של דנית גרינברג מדובר בתקופה קשה עם צרות שבאות בצרורות. אחרי תאונת הדרכים הקשה שעברה, הטראומה השתלטה על דנית גרינברג שלא הצליחה לעלות מאז על ההגה. אלא שגרינברג התגברת לאחרונה על הטראומה ורכשה אוטו חדש איתו החלה לנסוע אט אט ולחזור לתנועה בכבישים. בחייה האישיים הייתה נשואה בעבר למקעקע אליאב אוזן אותו הכירה ב"האח הגדול". לאחר הגירושים המתוקשרים הכירה את הבן זוג הנוכחי שלה ברק חקמט. הם התחתנו אבל כרגע הם פרודים וחקמט עזב את ביתם המשותף. צוות TMI מאחל לדנית גרינברג את כל הטוב שבעולם.

דנית גרינברג (צילום: איתמר אריאלי)
דנית גרינברג (צילום: איתמר אריאלי)

 

9. הפיטורים של רון שחר מ"המירוץ למיליון"

אחרי שהנחה את הריאליטי המצליח במשך יותר מעשור, רון שחר כבר הפך בעיני רבים לפנים של "המירוץ למיליון". אבל אז הוא קיבל את שיחת הטלפון שבה הודיעו לו שיוחלף וכי את העונה הבאה שתשודר בקשת 12 יגיש השחקן יהודה לוי. שחר הרגיש על הבשר שלו איך גונבים לו את הבייבי מהידיים.

רון שחר בהשקת הבושם החדש של GIVENCHY (צילום: לנס הפקות)
רון שחר בהשקת הבושם החדש של GIVENCHY (צילום: לנס הפקות)

10. השוד שעברה לינוי אשרם

המתעמלת האולימפית לשעבר לינוי אשרם, יצאה לעוד בילוי שגרתי עם חברים, כשלצערה הערב הסתיים ממש לא כמתוכנן. במקום לשוב אל רכבה, לעלות על ההגה ולחזור הביתה בבטחה, אשרם נחרדה לגלות ששימשת האוטו שלה נופצה וכי נגנבו ממנו כל חפציה האישיים.

לינוי אשרם (צילום: אור גפן)
לינוי אשרם (צילום: אור גפן)