זוג הכוכבים ספיר בורגיל ואברהם אקלום, שהכירו בריאליטי ״האח הגדול״ מול עיני המצלמות ומאז משדרים זוגיות מושלמת ואוהבת מתמיד (אם לא מחשיבים את הסאגה הבלתי נגמרת בין בורגיל לאחיה שניר כמובן), חווים גם קשיים. הזוג אימץ בשבוע שעבר כלבה מתוקה וקראו לה אס. אבל כעת, השניים מודיעים על הטרגדיה הנוראית שתקפה אותם ואת הגורה החדשה שלהם. 

ספיר בורגיל, אברהם אקלום (צילום: אסף לב)
ספיר בורגיל, אברהם אקלום (צילום: אסף לב)

כך בורגיל כתבה באינסטגרים: ״כשאתה מכניס נשמה חדשה לבית, כל הבית פורח סביבו. היה לנו שבוע מדהים עם אס הגורה המתוקה שאימצנו. לצערנו, היא הגיעה אלינו עם וירוס הפארוו שתוקף גורים (שכבר דגר אצלה לפני האימוץ - ולא ידענו). מהרגע שגילינו עשינו כל מה שאפשר להציל אותה, אבל הלילה היא נפרדה מאיתנו לעולם הבא. אוהבים אותך אס. היית בשבילנו אהבה גדולה גם בזמן הקצר שהיה לנו יחד״. 

בורגיל ואקלום התארסו ביום האהבה האחרון, אברהם דאג להפתיע את ספיר עם שביל חופה מעוצב בפרחים ובסופו שלט שכתוב בו: ״האם תינשאי לי?״. השניים הכירו בבית האח הגדול לפני כחצי שנה ומאז נמצאים בקשר אוהב ומכיל, שלפעמים מרגיש כמו קשר מתחרה לאחיה שניר בורגיל וזוגתו שי לי עופרי, שגם השניים הכירו בבית ״האח הגדול״. 

כזכור, ספיר לא הגיעה לחתונה של שניר ושי לי. על כך אמרה: ״לא הגעתי לחתונה של אחי כי לא הוזמנתי. ציפיתי וחיכיתי להזמנה לחתונה של אחי הקטן, וזה לא קרה. ביום החתונה היה לי קשה מאוד, אך אני יודעת שאני כן אזמין אותם לחתונה שלנו – תמיד פני לשלום". 

ספיר בורגיל, אברהם אקלום (צילום: פרטי)
ספיר בורגיל, אברהם אקלום (צילום: פרטי)