נועה קירל לא עשתה צעד אחד בקריירה שלה בארבע השנים האחרונות בלי להיות צמודה לסטייליסט הנודע של הכוכבות, איתי בצלאלי, שהלביש אותה בכל צילומי קליפ, בכל הופעה, בצילומי קמפיינים ותוכניות טלוויזיה . 

רק לפני שנה, שיתף הסטייליסט גילי אלגבי תיעוד שלו ברשתות החברתיות עם קירל בתחילת הקריירה שלה, מה שגרם לזעם מצד בצלאלי, שמא ישתמע כי אלגבי הוא הסטייליסט שלה. בעקבות זאת הסיר אלגבי במהרה את הפוסט. אלא שגורמים מדווחים שמשהו קרה בשלושת החודשים האחרונים בין בצלאלי לקירל שהיו צמודים צמודים. 

בחודשים האחרונים, מי שהלביש את קירל לחלק נכבד מהפרויקטים שלה היה דווקא הסטייליסט תום רוזיליו שהלביש את הזמרת בצילומי הקמפיין של סמסונג, כמו גם בצילומי הקליפ האחרון של  ובצילומים ל-yes כשבצלאלי לא היה בתמונה. מדובר בצעד חריג עבור מי שהיו צמודים מאוד לאורך שנים. מקור בתעשייה מסר ל-TMI: "זה נראה כאילו שכל מי שעובד בטעות עם אחת המתחרות של נועה קירל מוחלף, ובמקרה בצלאלי קיבל לעשות מישהי אחרת, משהו בסגנון הוריקן, עדן גולן, מכירים?"

אלא שמטעמה של קירל הכחישו בתוקף את הטענות ומסרו כי מדובר בעיוות של מציאות, ומסרו לנו כי איתי בצלאלי עסוק מאוד ולכן צריך גיבוי, כשאיתי לא פנוי תום עובד עם נועה , ואין שום נרטיב על עדן גולן, נהפוך הוא, נועה מאוד אוהבת את עדן ומפרגנת לה בכל מקום.

עדן גולן בגמר האירוויזיון (צילום: רויטרס)
עדן גולן בגמר האירוויזיון (צילום: רויטרס)