פגשנו את השחקן דור הררי בן ה-35 בהשקת העונה החדשה של ״המפקדת״ בכאן 11, ושוחחנו על התחושה המבלבלת לקפוץ בין מילואים לתוכנית הריאליטי ״רוקדים עם כוכבים״, החשיבות ללכת לטיפול נפשי, והזוגיות החדשה והמרגשת עם הגר דקל שצעירה ממנו ב-12 שנה, אותה השיק באירוע המדובר.  

״אני מרגיש פשוט בר מזל שאני בריא ושלם. קודם כל בגוף ובנפש אני מטפל. אני גאה, מרגיש שזו שליחות מסוימת. אני למעשה מייצג קהילה מסוימת ב׳רוקדים עם כוכבים׳, בטח את האנשים שקרובים אליי, הצוות ומילואימניקים בכלל. אני מקבל המון הודעות ואני גאה בזה. מרגיש שמוטלת עליי אחראיות ואני נושא אותה בגאון. זה מתבטא גם כאן ב׳המפקדת׳. אמנם אני משחק דמות, אבל הסדרה הזאת מאוד ישראלית. היא מדברת על ערכים שאני עומד מאחוריהם ומאמין בהם. זה די נס שאנחנו נמצאים פה בעיקר״. 

דור הררי והגר דקל (צילום: אור גפן)
דור הררי והגר דקל (צילום: אור גפן)

בוא נתעכב רגע על המורכבות הזו, לצלם את הסדרה רגע אחרי השבעה באוקטובר בזמן שאתה במילואים. יש לך שנייה לנשום? 
״לא הייתה לי שנייה. מהשבעה באוקטובר אני בשטח ואז חוזר לצלם את המפקדת, חוזר למילואים ומשם להצגת תיאטרון, חזרה ל׳רוקדים עם כוכבים׳ ושוב מוקפץ למילואים״. 

עוד סיפר: ״אבל אני חושב שגם אם היה לי יותר מדי זמן פנוי, אז זה לא היה עושה לי טוב. אני בר מזל שמה שאני עושה אלה דברים שאני אוהב ונהנה מהם. בסוף, הם עושים לי טוב. כן זה עמוס וגדוש, אבל אני עובר טיפול - אני מטפל בעצמי. זה אחד הדברים הכי טובים שעשיתי בחיים שלי לעצמי, וזהו אני מחפש את האיזון״. 

למדת שלוש שנים משחק, אתה רוב חייך בין אודישנים אבל לפתע הריאליטי ממש קידם את דמותך לתודעה הישראלית. מה אתה מרגיש לגבי זה? 
״זה נורא מביך אותי. את יודעת, חשיפה זה מביך וגם כשזה מגיע במכה מאוד גדולה. אבל אני חושב שבאתי מוכן ובשל בשביל להתמודד עם זה. ולא להסתנוור או להיכנס לאיזה מקומות מדוכאים חלילה״.  

דור הררי , ג'וליה שחר (צילום: רותם לבל)
דור הררי , ג'וליה שחר (צילום: רותם לבל)

בהקשר הזה, למעשה זו הפעם הראשונה שאתה חווה זוגיות כשאתה בלב בשיח. איך התחושה להתחיל משהו כל כך אינטימי לצד זה? 
״אני מנהל אותה בחדרי החדרים של הלב. היא מהממת ואנחנו בחיתולים של הכל. וזה מרגיש מאוד טוב. אני מרגיש בר מזל שזה קרה לי. It's too good to be true כמו שאומרים. וכל הכותרות והרעש מסביב -  אני מתייחס לזה בתור משהו שהוא טבעי שיקרה, וזה מחיר שאני מוכן לשאת״.

אני מבינה, אבל כמה זה באמת מעפיל על התחושה של משהו אמיתי שרק מתחיל להירקם?
״תשמעי, זה מצחיק אותי נורא. לא יודע, זה נורא מוזר ומשונה שאני מעניין משהו. מתישהו ׳רוקדים עם כוכבים׳ ייגמר, הסדרה תגמר ואני לא אעניין יותר״.

דור הררי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דור הררי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)