רגע אחרי שנחלו אכזבה וסיימו במקום הרביעי בגמר הגדול של ״רוקדים עם כוכבים״, דרכם של טל מורד וסנה סוקול התפצלה. כפי שדיווחנו לכם לראשונה, היחסים בין מורד לסוקול נגמרו באווירה עכורה, וכל הזוגיות הפוטוגנית שהציגו הייתה משחק שהפגינו מול המצלמות, כשבפועל היו בין השניים יחסים קרים ומנוכרים לקראת סוף התחרות. למרות שההתחלה הייתה נראית אינטימית וקרובה וכללה חיזורים מצידה של סוקול. אבל לבסוף היחסים בין השניים עלו על שרטון ונוצר ריחוק ביניהם. 

סנה סוקול, טל מורד (צילום: מערכת TMI)
סנה סוקול, טל מורד (צילום: מערכת TMI)

בשבוע שעבר, התראיינה סנה סוקול לגופי התקשורת השונים לטובת קידום קמפיין חדש ושיתפה לראשונה, עד כמה היה קשה לה להתמודד עם מאיה קיי בתחרות. ״נחשפתי לצדדים פחות נעימים של מאיה, ניסיתי לשרוד את זה, היא יכלה להתמודד עם זה בדרך אחרת כלפיי״, הטיחה סוקול נגד קיי.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

סנה סוקול , מאיה קיי (צילום: אור גפן,אור דנון)
סנה סוקול , מאיה קיי (צילום: אור גפן,אור דנון)

המדור יצא לבדוק  איך הגיב טל מורד לדברים הקשים שנאמרו על ידי סוקול בתקשורת נגד האקסית שלו. יודעי דבר סיפרו למדור כי מורד כעס על סוקול. גם ככה היחסים ביניהם היו קשים בסוף התחרות, אבל הראיון שלה על האקסית מאיה קיי, שעדיין תופסת מקום מכובד בליבו, גרם לו לרתוח מזעם ולנתק עם סוקול כל קשר.

״הוא כעס עליה ממש, כי העזה לדבר מלוכלך על מאיה, ולקדם את עצמה על חשבון גבה של מאיה״, כך מסר מקורב. למרות זאת מנסה מורד כלפי חוץ, לשדר עסקים כרגיל וכשנשאל אמש על ידי העוקבים איך הוא מגיב לאירוע הבנות השיב: ״אני חי חיים שבה מבקרים ומעבירים ביקורת חיובית או שלילית על כל דבר שאני עושה. אם אני אקח קשה, כל פעם שאני בסיטואציה שחוטפת אש, אני לא אצא מזה״.   

טל מורד מגיב (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
טל מורד מגיב (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)