הדר שירי יצאה ביום שבת מבית "האח הגדול" במקום הרביעי, לעולם חדש בו היא פרצוף מוכר בכל בית. תפסנו אותה רגע אחרי, כשהיא עדיין לא מעכלת מה קורה סביבה, ושמענו ממנה על הדמות הדומיננטית שהיתה בבית המפורסם, הרגע הקשה שחוותה עם זוכה העונה אור ויותר מכל, קיבלנו ממנה עדכון ראשון על מערכת היחסים שהחלה להתפתח בבית עם יהב ארהבור והאם יש לקשר הזה סיכוי במציאות.

הדר שירי (צילום: רן יחזקאל)
הדר שירי (צילום: רן יחזקאל)

"אני שוקיסטית ברמות, לא מבינה מה הולך פה. כיף לי, נראה לי שכיף לי. קצת מטורף בחוץ אבל כיף".

דמיינת שתגיעי למעמד הזה? מקום רביעי.
"כשאמרו מי הבא שיוצא, אני הרגשתי בבטן שזו אני, גם אמרתי את זה. לא דמיינתי להגיע לגמר בשום צורה, אבל ברוך השם זה כיף. מעמד מכובד, אני שמחה".

אמרת שאת פרינססה והתגלית כבלבוסטה. היו מלחמות מיותרות שלקחת קשה לדעתך?
"אני מרגישה שאני פשוט עומדת על שלי. אני לא מכופפת את האמת ואני לא מתגמשת בדברים שהם באמת חשובים לי. מאוד חשוב לי לעמוד על שלי ולייצג את מה שאני מאמינה בו, על אחת כמה וכמה שאתה גר בבית עם אנשים. אם תתחיל להבליג פה ותבליג שם, יתחילו לרמוס אותך וידרכו עליך, ראינו את זה לא פעם ולא פעמיים. לא הייתי מוכנה שזה יקרה לי ולא לאחרים. אני ממש שלמה עם הדרך שלי והאמת שלי".

הדר שירי, האח הגדול 2024 (צילום: מיכה לובטון)
הדר שירי, האח הגדול 2024 (צילום: מיכה לובטון)

רגע קשה בבית שזכור לך ממש?
"נראה לי, הרגע האחרון עם אור. הריב על המקלחת. הרגשתי לא בנוח והייתי עם מגבת ואנחנו מתווכחים. לא אהבתי את הסיטואציה. היו כל כך הרבה סיטואציות שלא אהבתי, אבל יאללה הרגע יצאתי, נגמר. אני אעכל את הכל, אראה את הפרקים, אסתכל על זה מזווית אחרת. אין לדעת".

בבית התחיל משהו בינך לבין יהב. מה יקרה עם זה בחוץ?
"התגעגעתי אליו ברמות זה לא סוד. הוא אחד הקשרים הכי מטורפים שקרו לי בבית. אני לא יודעת לאן זה ילך, אני לא יודעת מה יהיה. אני יודעת שיהיה טוב. אני אצא, אנחנו נדבר, אנחנו נפגש, אנחנו נתחיל משהו, נבדוק את הדברים. אין לדעת. זה טוב כי זה יהב".

יהב ארהבור (צילום: מערכת TMI)
יהב ארהבור (צילום: מערכת TMI)