הזמרת שנמצאת בשיא החזרות לפסטיגל, אנה זק הגיעה לצילומים לקמפיין של ענקית הספורט "אדידס" לקולקציית "אוריג'ינלס" של החברה. בראיון ל-TMF ענתה הזמרת על שאלון האופנה וחשפה את תקרית הלבוש הכי מביכה שלה! 

אנה זק לאדידס (צילום: שי תמיר)
אנה זק לאדידס (צילום: שי תמיר)

איזה פריט אופנה יש להשמיד לאלתר?
"אין. אתה יודע למה זה מסוכן להגיד עכשיו. כי לא משנה מה, גם אם עכשיו זה היה לפני שבע מאות שנה, זה חוזר וזה נהיה כאילו הכי מפורסם. אז אני לא אפול בפח  ואני לא אגיד שום פריט, האמת שאני לא יודעת, וואו. לא יודעת, אין לי, אין לי אחד".

מה היית לובשת פעם והיום מסתכלת על זה ואומרת 'מה עשיתי'?
"ניאונים אולי... אולי צבעים ניאונים, אבל עד היום אני לובשת אותם. אין אתה מבין שאי אפשר, כי זה חוזר. בטוח היה משהו, אני פשוט לא זוכרת את זה, כן".

אנה זק לאדידס (צילום: שי תמיר)
אנה זק לאדידס (צילום: שי תמיר)

הסכום הכי גבוה שהוצאת על פריט אופנה?
"נראה לי זה היה על איזשהו תיק. תיק של מותג, לא יודעת כמה, אוי ואבוי".

אנה זק (צילום: יחצ)
אנה זק (צילום: יחצ)

זכורה לך תקרית לבוש לא נעימה, משהו שנפרם? נקרע?
"וואי, בטוח נקרע לי משהו בהופעה. אההה... וואו, אתה לא מבין! זה היה יום בכללי... אני אספר סיפור קצר. זה היה יום ממש לא מוצלח, דרכה עליי סוסה באותו יום, זה היה מאוד לא נעים. ואז בערב הייתה לי הופעה בפתח תקווה, אני לא אשכח את זה בחיים. באתי להופיע, כאילו שניה לפני שאני מגיעה, אני רצה, רצה, רצה, מישהו דרך עליי. לא הסוסה. ואז פשוט כל הסוליה שלי, של המגף, יצאה וזה היה ממש שניה לפני שאני צריכה לעלות. אז מישהו מהצוות פשוט גילגל לי את זה עם הסלוטייפ הקשה הזה, איך קוראים לזה... גאפה. גאפה, כל הנעל שלי הייתה שחורה, זה היה נורא מצחיק, יום נורא מוצלח. זה תקרית ממש לא נעימה אבל זה החזיק כל ההופעה, אחרי זה זה הלך לפח, כן".

אנה זק (צילום: שי תמיר)
אנה זק (צילום: שי תמיר)

ביקורת הכי גרועה שקיבלת על לבוש?
"נראה לי שהיה לי כזה, ביקורת ממש על איזה יום עצמאות שבאמת כולם ממש היו על זה, והיה ממש רעש על זה וזה בהחלט זכור לי".