זה לא השבוע הכי טוב עבור דוגמנית העל קנדל ג'נר שעולה לכותרות בזה אחר זה בהיבטים לא משמחים במיוחד. בתחילת השבוע, נודע כי ג'נר ובן זוגה בשנה האחרונה, הראפר הלטיני באד באני, נפרדו באופן רשמי, כך על פי מקורבים לזוג שאישרו את הפרידה למגזין People. הדוגמנית הגיעה בסוף השבוע שעבר לחופשת סקי יוקרתית באספן ונצפתה ללא באני, ואתרי הבידור החלו לשאול שאלות לאחר שהזוג לא נצפה יחד בציבור כבר מעל לחודש. כעת כאמור, השניים החליטו לסיים את מערכת היחסים שלהם באופן רשמי.

קנדל ג'נר ובאד באני (צילום: Jacopo M. Raule gettyimages)
קנדל ג'נר ובאד באני (צילום: Jacopo M. Raule gettyimages)

אולם, החופשה היוקרתית של ג'נר בעיירת הסקי של הסלבס, גררה תגובות נוספות וזועמות במיוחד שלא קשורות לאקס המפורסם. במהלך החופשה, הגיעה הכוכבת לאירוע של מותג האופנה FWRD ושל מותג הטקילה שבבעלותה, "818". אל האירוע החגיגי בחרה ג'נר ללבוש מעיל פרווה ענק, ואם תהיתם האם הדוגמנית בחרה ללבוש פרווה מזויפת, כיאה לחובבת החיות המושבעת שהיא, אז טעות מרה בפיכם כי מדובר במעיל בעלות של כ-27,000 דולר של המעצבת פיבי פילו. על פי דיווחים, המעיל עשוי מפרווה של כבש או טלה, והדבר לא חמק מעיניהם של המעריצים הזועמים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Kendall‎‏ (@‏‎kendalljenner‎‏)‎‏

בזה אחר זה, תקפו גולשים רבים את אחת הדוגמניות המפורסמות בעולם, שמתגאה בכל עת באהבתה לבעלי החיים ובמיוחד לסוסים שלה. "תתביישי לך, ללבוש פרווה בימים כאלה, מה את חושבת לעצמך?" כתב אחד הגולשים ואחת אחרת הוסיפה: "המעיל הזה מפרווה אמיתית? את לובשת דם על הגוף שלך". ג'נר לא הגיבה למתקפה עליה ונכון לרגע זה משדרת עסקים כרגיל כשהיא שיתפה פוסט של מותג הטקילה שלה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Kendall‎‏ (@‏‎kendalljenner‎‏)‎‏