הערב (א׳) תינשא הזמרת מאיה בוסקילה (בפעם השלישית אבל מי סופר) לבחיר ליבה שאולי שלוים. אנחנו כהרגלנו, העברנו סריקה רצינית על שמלת הכלה שלה ועל הלוק הכללי ואנחנו חייבות לציין שלמרות שזאת הפעם השלישית, היא הטובה ביותר.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎TMF‎‏ (@‏‎tmf.il‎‏)‎‏

מאיה לבשה שמלה בניצוחו של המעצב האלוף אלון ליבנה, שמלביש לאחרונה רבות מהכלות בביצה, ואנחנו תפסנו אותו לריאיון קצר על התוצר המוצלח- שמלת הכלה של בוסקילה, שגם הוא כמובן מרוצה ממנו. 

מאיה בוסקילה ושאולי שלוים (צילום: קסם צלמים)
מאיה בוסקילה ושאולי שלוים (צילום: קסם צלמים)

״כמו שכולנו יודעים זאת החתונה שלישית של מאיה״ מספר אלון ליבנה למעריב, ״אבל כמו שהיא אומרת זאת החתונה הכי מרגשת שלה והכי מדהימה והיא מתרגשת בה יותר ממה שהתרגשה בכל החתונות״.

ניסינו להבין מניין הגיע הרעיון של השמלה, ובהקשר הזה אלון שיתף אותנו ״אני ומאיה נפגשנו, אנחנו מכירים את מהתעשייה והיא ביקשה ממני שמלה שהיא קצת עם ויז׳ן ויקטוריאני קצת תקופתי, אבל עם זאת שזה ממש מדבר אופנה. אז הלכנו על מחוך סטרפלס עם עצמות וקימורים, שנגמר בצורה שפיצית כזאתי באמת קצת צורה ויקטוריאנית, עם קצוות פרומים גם במחשוף וגם בחיבור שלו עם החצאית״

מאיה בוסקילה (צילום: קסם צלמים)
מאיה בוסקילה (צילום: קסם צלמים)

״החצאית היא יחסית נפוחה מבד טפט משי וגם המחוך מאותו סוג בד.  באמת רצינו ליצור איזשהו מראה שהוא בין תקופתי לעל זמני למרות שזה גם מאוד אופנתי עכשיו הלוק הזה. לזה ציוותנו הינומה עם תחרת וינטאג׳ אמיתית, כלומר ממש הלכנו וחיפשנו תחרה שהיא וינאג׳ית ויצרנו הינומה של שלוש קומות, משהו מאוד וינטאג׳י כדי באמת ליצור מראה שהוא מעין שילוב של ישן- חדש״

מאיה בוסקילה (צילום: קסם צלמים)
מאיה בוסקילה (צילום: קסם צלמים)

על השיער אחראי היה המעצב שגיא דהרי ועל האיפור המאפרת אורטל אלימלך.

רק בחודש דצמבר האחרון, התראיינה בוסקילה ל-TMI וחשפה כמה בן זוגה תומך בה בתקופה הקשה של המלחמה כשאמרה:  "לקחתי את המלחמה הזאת מאוד קשה. בשבועיים הראשונים הייתי דיי זומבי, מזל שבן הזוג השתלט על הבית, כי אני הייתי בוכה, במיטה ועם כדורי הרגעה. החרדות חזרו ביג טיים".