ג'וליה רוברטס, בת ה-56, נצפתה לראשונה על סט הצילומים של סרטה החדש "אחרי הציד" (After the Hunt) ביום שלישי, כשהצילומים החלו בקיימברידג' שבאנגליה. השחקנית המוערכת הפתיעה עם שיער בלונדיני בהיר יותר, המסמן שינוי משמעותי במראה שלה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Just Jared‎‏ (@‏‎justjared‎‏)‎‏

בסרט המתח, רוברטס מגלמת את דמותה של פרופסורית באוניברסיטה בשם אלמה אולסון, שחייה מתהפכים כאשר סטודנטית מאשימה את אחד מעמיתיה. הסרט מתהדר בצוות שחקנים מרשים, כולל את המועמד לאוסקר אנדרו גארפילד בתפקיד הנדריק, ואיו אדבירי מ"הדוב" בתפקיד מגי. בין השחקנים הנוספים ניתן למצוא את מייקל שטולברג, קלואי סביני, ליו מהיאל, אריאן קסאם וויל פרייס.

על הסט, רוברטס הפגינה סטייל אופנתי ומוקפד עם ז'קט משובץ בגוני חום, ג'ינס לבן בגזרה גבוהה וחולצת טי פשוטה. היא השלימה את המראה עם עקבים חומים ונצפתה אוחזת בכוס שתייה חמה נישאת.

האווירה על הסט הייתה קלילה, כאשר רוברטס נראתה משוחחת ומתבדחת עם אנשי הצוות. איו אדבירי, בת ה-28, שיתפה לאחרונה תמונה של הצוות ביום הצילומים הראשון, כולל צילום מסך משעשע מהבמאי שביקש ממנה לשתף את התמונה באינסטגרם, אך "לא כסטורי".

הסרט, בבימויו של לוקה גואדנינו ומבוסס על תסריט של נורה גארט, נמצא בתחילת ההפקה ותאריך ההקרנה טרם נקבע. אמזון MGM רכשה את הזכויות לסרט במרץ האחרון.

לצד עבודתה המקצועית, רוברטס חגגה לאחרונה 22 שנות נישואין לבעלה השני, דניאל מודר. היא שיתפה תמונה רומנטית ברשתות החברתיות, וזכתה לברכות חמות מחברים כמו ריטה וילסון, אשתו של טום הנקס.

בראיון ל-TODAY בדצמבר האחרון, רוברטס הדגישה את חשיבותו של מודר בחייה, ואמרה: "הכל מתחיל עם דני מודר. הוא האדם שלנו, ובדרך היפה ביותר, הקפטן של הספינה שלנו."

לאחרונה, רוברטס נצפתה גם בהופעה של טיילור סוויפט בדבלין, שם בילתה באוהל ה-VIP עם אמנים רבים.