דמי מור, הכוכבת ההוליוודית בת ה-61, ממשיכה להדהים את העולם עם מראה צעיר ורענן שמביס את הזמן. בחופשה משפחתית לכבוד יום הולדתה ה-33 של בתה סקאוט, מור הפגינה גוף חטוב בביקיני לבן מינימליסטי, מוכיחה שסטייל, ביטחון עצמי וסקסיות הם באמת חסרי גיל.

כוכבת "מלאכיות של צ'רלי" - שנראתה לאחרונה בשורה הראשונה בתצוגת האופנה של דיור בפריז - נראתה צעירה בעשרות שנים מגילה האמיתי, 61, כשלבשה ביקיני לבן זעיר בפוסט חדש באינסטגרם ששיתפה בתה הבכורה רומר, בת ה-35, ביום שבת.

דמי מור והנכדה (צילום: אינסטגרם)
דמי מור והנכדה (צילום: אינסטגרם)

מור נראתה אוחזת בידיה של נכדתה בת ה-15 חודשים, לואטה, בעודן צועדות יחד על רציף. היא השלימה את המראה הקיצי שלה עם כובע בייסבול כחול כהה וסנדלי בירקנשטוק. "מפלצות נהר ליום ההולדת של @scoutlaruewillis," כתבה רומר בכיתוב לפוסט. "אין מקום שהייתי מעדיפה להיות מאשר לצדך," היא המשיכה. "החבורה ברגל שלי היא בזכות הפעם הראשונה שרכבתי על סוס בטרקים, וואו."

הפעוטה נראתה מתוקה כל כך בבגד ים ורוד עם שרוולים ארוכים, עיטורי זיגזג בוורוד כהה יותר וכובע דלי מנוקד. נכדתה הראשונה והיחידה עד כה של מור נראתה מאושרת לקבל עזרה בהליכה מסבתא.

רומר ילדה את לואטה באפריל 2023 מבן זוגה דרק תומאס. היא שיתפה מספר תמונות נוספות מהטיול, כשבתמונה נוספת הראתה את סקאוט ואת אחותה הצעירה טאלולה, בת ה-30, נהנות ממשחקי מים על מזרן צף בעודן לובשות ביקיני. רומר שיתפה גם תמונה של הישבן המושלם שלה בבגד ים שלם בצבע ליים. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Demi Moore‎‏ (@‏‎demimoore‎‏)‎‏

מור כתבה ברכה מתוקה לילדת יום ההולדת באינסטגרם שלה, שיתפה ארבע תמונות שלה וכתבה: "המלאך המתוק שלי @scoutlaruewillis. יום הולדת שמח שמח! אני כל כך זכיתי להיות אמא שלך וכל כך אסירת תודה לחלוק איתך את מסע החיים הזה! הטוב ביותר עוד לפנינו ואני כל כך נרגשת לראות את הקסם שנפתח בפנייך! אני אוהבת אותך!"

בתמונה אחת רואים את סקאוט בשמלת כותנה לבנה נופלת עומדת במרכז חורבות אבן. אחרת הייתה תקריב טבעי שלה, לובשת חולצת טי של ליל כל הקדושים. הייתה גם תמונה של סקאוט עושה גלגלון בחולצה בצבע ליים ומכנסיים קצרים זעירים, וכן כובע דלי תואם.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎ ‎‏ (@‏‎scoutlaruewillis‎‏)‎‏

התמונה האחרונה הראתה את סקאוט בסוודר טורקיז ומגפיים ורודים כשהיא מצטלמת על רקע לבן. סקאוט גם שיתפה פוסט יום הולדת משלה בשבת, ובו תמונה שלה עם ראש אריה.  "אני בת 33! זה יום ההולדת שלי! שנת ישו שלי מתחילה! אני כל כך מאושרת! אני כל כך בת מזל! אני מרגישה כל כך אסירת תודה! אני באמת אוהבת את עצמי ואני אוהבת את מי שאני הופכת להיות בכל יום! אני אוהבת את החיים שלי! אני מרגישה כל כך מלאת השראה וזו תהיה השנה הטובה ביותר בחיי עד כה!" היא כתבה בתיאור.

דמי חולקת את רומר, סקאוט וטאלולה עם בעלה לשעבר ברוס וויליס, בן ה-69, הסובל מדמנציה פרונטוטמפורלית מאז אביב 2022 בערך (כך לפי עיתון ה׳דיילי מייל׳ הבריטי). במאי, רומר שיתפה עדכון בריאות נדיר על המאבק של אביה בצורה הנדירה והאגרסיבית של הדמנציה. 

ברוס וויליס ב''פרדייס סיטי'' (צילום: יחצ)
ברוס וויליס ב''פרדייס סיטי'' (צילום: יחצ)

בעוד שהמשפחה לא אמרה זאת בפומבי, רופאים אומרים ל-DailyMail.com שהמציאות הטרגית היא שחולים במצבו של וויליס בדרך כלל מאבדים את היכולת לדבר תוך שנתיים עד שלוש בלבד מהאבחון.

FTD שונה מסוג הדמנציה המוכר יותר, מחלת אלצהיימר. אבל בניגוד לאלצהיימר, הזיכרון אינו הראשון להיפגע. אפזיה - קושי בדיבור ובהבעת מחשבות במילים - היא התסמין הראשון עבור רוב החולים. ווויליס מתמודד עם זה כבר שנתיים.