אנה זק ונטע ברזילי יככבו בקמפיין חדש של רשת הקוסמטיקה SACARA שלפי המותג הוא טעון ב-״אג׳נדה חברתית״. מדובר בקמפיין הביוטי הראשון של ברזילי. הקמפיין יעלה בתקציב של כ-800,000 ומטרתו לפי משרד יחסי הציבור ״לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי״. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים כמו: ”בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
בחודש יוני האחרון כתבת וואלה, נוגה הראל, זיהתה עבודת ריטוש ניכרת שנעשתה על תמונה של כוכבת הנוער מתוך צילומים לקולקציה החדשה של מעצב האופנה אלון ליבנה. התמונה המדוברת עלתה לרשת האינסטגרם בשלושה פרופילים שונים - אחת אצל זק, אחת אצל הסטייליסטית שלה, ואחת מטעם ליבנה. כביכול אותה תמונה, אבל במעבר ביניהן ניכרת עבודת הריטוש שנעשתה על התמונה ובה הצרת היקפים של זק עצמה.
View this post on Instagram
הנושא בא לידי גם אצל ברזילי עצמה שהשילה בתקופה האחרונה קילוגרמים ממשקלה בעקבות בעיות רפואיות שחשפה. השיח סביב המראה החיצוני של המוזיקאית קיבל ביטוי משמעותי וכעת היא עומדת להשתתף בקמפיין סביב זה. האם הקמפיין הוא ניסיון של שתיהן לשינוי תדמית באופן חיובי?