נעמי קמפבל, אייקון האופנה הבינלאומי, ממשיכה להפתיע ולהדהים בגיל 54. השבוע, היא לא רק כבשה את מסלול התצוגה של Del Core בשבוע האופנה במילאנו, אלא גם חשפה מהלך עסקי מסקרן.

"עברה ניתוח לשינוי מין": נעמי קמפבל בביקיני והגולשים מתעסקים במה שיש לה בתחתונים

קמפבל הדהימה את הקהל כשפתחה את תצוגת האופנה של Del Core במסגרת שבוע האופנה במילאנו ביום רביעי. הסופרמודל בת ה-54 הפגינה את גזרתה המושלמת בשמלה לבנה מסאטן עם מחשוף V, שהשתפלה לחצאית מקסי זורמת.

קמפבל משכה את תשומת הלב עם שסע נועז עד הירך, והוסיפה לגובהה בעזרת זוג עקבים מסחררים. שיערה הארוך והכהה היה פזור בחופשיות, ואיפור מוקפד השלים את המראה ללא תכשיטים מיותרים. כוכבת המסלול הבטיחה שכל העיניים יהיו נשואות אליה בפתיחת התצוגה, שהציגה את קולקציית אביב-קיץ 2025 של Del Core.

אירוע זה מגיע ימים ספורים לאחר שנעמי הכריזה על שיתוף פעולה עסקי חדש ומרגש עם אומר כמאני, מייסד המותג PrettyLittleThing. השניים הודיעו על פתיחת סוכנות כישרונות ושותפויות חדשה בשם KC Global Partnerships. מטרת הסוכנות היא לחולל מהפכה בנוף שיתופי הפעולה בין כישרונות למותגים במזרח התיכון ומעבר לו, תוך התמקדות בקידום חדשנות ותרבות באמצעות שותפויות בין כישרונות, מותגים, סלבריטאים, מובילי תעשייה ומומחים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Dr .Naomi Campbell‎‏ (@‏‎naomi‎‏)‎‏

משרדי הסוכנות צפויים להיפתח בספטמבר 2024 בדובאי. נעמי הסבירה את הבחירה במיקום: "דובאי הפכה למוקד גלובלי לכישרונות, מותגים וחדשנות. לאורך הקריירה שלי, חוויתי מקרוב את כוחם של קשרים משמעותיים בקידום הצלחה ויצירת הזדמנויות. זה לא רק עניין של מי אתה מכיר, אלא של חיבור האנשים הנכונים בזמן הנכון. זה מה שאנחנו עושים עם KC Global Partnerships, אבל בקנה מידה הרבה יותר גדול."

כמאני, שייסד את PrettyLittleThing.com, מביא לשותפות את הידע העסקי החזק שלו וגישה חדשנית. הוא הסביר: "בדובאי ובאזור כולו, אנחנו רואים פוטנציאל עצום לשנות את האופן שבו כישרונות ומותגים מתקשרים. החזון שלנו הוא מעבר לתיווך עסקאות גרידא. הפלטפורמה שלנו מעוצבת כדי לטפח שותפויות אותנטיות וארוכות טווח, ליצור ערך אמיתי לכל המעורבים."

נעמי, שבעבר שיתפה פעולה עם PLT ב-2023 להשקת קולקציה של 90 פריטים, הדגישה את הרצון שלה לעצב את הבגדים שלה עצמה, וטענה שמותגי אופנה בדרך כלל לא נותנים לדוגמניות הזדמנות כזו, ומעדיפים שמות של סלבריטאים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Gina Malach‎‏ (@‏‎ginmalfashion‎‏)‎‏

עם ההכרזה על שיתוף הפעולה החדש, נעמי מוכיחה שוב את יכולתה להתחדש ולהפתיע, תוך שהיא משנה את פני התעשייה ומובילה את הדור הבא של שיתופי פעולה בעולם האופנה והבידור.