הדוגמנית המצליחה של שנות ה-90, נעמי קמפבל כבר בת 54 ומאחוריה הישגים רבים בקריירת העל שלה כדוגמנית מצליחה. עם זאת, יש מי שעדיין מצליחים לצחוק ולפקפק בהיותה אישה. אתמול (שלישי), קמפבל נראתה יחד עם חברותיה בחופשת יאכטה מפנקת ומפוארת במיוחד. קמפבל הייתה לבושה בביקיני בצבע שמנת ומתוך התחתונים בלט משהו מסקרן במיוחד.

על המותניים של הכוכבת השתלשלה שרשרת זהב עם תליונים גדולים במיוחד, שאחד מהם נכנס לתוך תחתוני הביקיני שלה, מה שיצר מראה מוטעה של המפשעה שלה. על אף השרשרת הברורה והתליון שנכנס לתוך התחתונים, יש אנשים שעדיין העדיפו להתעלם מהמציאות ולהפיץ קונספירציות משונות על כך שקפמבל עברה ניתוח לשינוי מין.

מגיב שטוען כי נעמי קמפבל היא גבר (צילום: צילום מסך מתוך טוויטר)
מגיב שטוען כי נעמי קמפבל היא גבר (צילום: צילום מסך מתוך טוויטר)

התגובות ברשתות החברתיות ללא ספק הרחיקו לכת. אחד כתב: "התמונות של NY POST מראות את הגבריות של נעמי קמפבל בחבילה הקדמית והאמצעית שלה!", אחרת הוסיפה: "מה לעזאזל קורה שם נעמי?!", עוד מגיב כתב: "זאת לא נעמי".

מגיבים נוספים זעזעו עם התגובות המשונות: "זה ויקטוריה סיקרט. כל הנשים גם הם גברים וכל הגברים שם הן נשים", "רוצחת תינוקות", "ואו זה אפילו לא נראה כמוה, זאת נעמי 2.0" ועוד.

תגובות שטוענות כי נעמי קמפבל היא גבר (צילום: צילום מסך מתוך טוויטר)
תגובות שטוענות כי נעמי קמפבל היא גבר (צילום: צילום מסך מתוך טוויטר)

כאמור, התגובות הללו לא מגיעות בריק, שכן דוגמנית העל לשעבר תמיד היתה מושא לקנאה ולהעלבה. במרץ 2022 קמפבל חשפה את בתה על שער מגזין ווג הבריטי, לא הרבה אחר כך הביאה את בנה השני לעולם. את שני ילדיה הביאה באמצעות פונדקאות כשהייתה בת 51 ו-53.  "הילדים שלי הם הכול עבורי", אמרה החודש לטיימס הבריטי. "אני מקווה לעולם טוב יותר עבור ילדיי. אנחנו חייבים לסמוך על הדור הצעיר שישנה את העולם. אני סומכת על ילדיי יותר מאשר עלינו שיעשו את הדבר הנכון".