ג'ניפר לופז תמיד ידעה איך למשוך תשומת לב, אבל הפעם היא באמת מתעלה אפילו על עצמה. בהפקת אופנה נועזת ופראית למגזין ״אינטרוויו״, הכוכבת בת ה-55 מציגה את גופה המושלם במגוון תלבושות עור וחיה, ובמקביל חושפת את נפשה בראיון אינטימי וכן. לופז מדברת לראשונה על הפרידה הכואבת מבן אפלק, על ההחלטה להישאר רווקה, ועל הדרך שעברה כדי להגיע למקום בו היא נמצאת היום.

"זה לא היה הקיץ שקיוויתי לו", מודה ג'ניפר לופז בפתח הראיון למגזין אינטרוויו. הזמרת והשחקנית, שנראית מדהימה בסדרת תמונות אופנה נועזות, מדברת בכנות יוצאת דופן על התקופה הסוערת שעברה. "זה כמעט הוציא אותי מהמשחק לגמרי", היא אומרת, "אבל עכשיו, בצד השני של זה, אני מבינה שזה בדיוק מה שהייתי צריכה".

בתמונות המרהיבות, שצולמו על ידי בריאנה קפוצי ועוצבו על ידי היילי וולנס, לופז מציגה מראות מרהיבים בהשראה חייתית. היא לובשת פריטים מבתי אופנה מובילים כמו דיור, סן לורן, וטום פורד, המשלבים אלמנטים של עור, פרווה סינטטית, והדפסים חייתיים. התוצאה היא סדרת תמונות סקסית ועוצמתית, המדגישה את יופייה הבלתי נתפס של לופז.

לצד התמונות המרשימות, לופז מספקת תובנות מרתקות על חייה האישיים. היא מתייחסת לראשונה לפרידה מבן אפלק, ומודה שהתקופה האחרונה הייתה קשה במיוחד. "זו הייתה כנראה התקופה הקשה ביותר בחיי", היא אומרת, "אבל גם הטובה ביותר, כי הצלחתי לעשות את העבודה הפנימית שהייתי צריכה".

אחד הדברים המפתיעים ביותר שלופז חושפת בראיון הוא ההחלטה שלה להישאר רווקה. "אני לא מחפשת אף אחד", היא אומרת בנחרצות. "זו הפעם הראשונה בחיי שאני יכולה להגיד את זה". היא מסבירה שהיא מרגישה שלמה יותר עם עצמה מאי פעם, ומוכנה לחקור את עצמה ללא תלות באחרים. "מה אם אני פשוט חופשייה?" היא שואלת.

לופז מדברת גם על הקריירה המגוונת שלה, ועל ההחלטות הנועזות שקיבלה לאורך השנים. "תמיד עשיתי מה שהרגשתי נכון, גם כשכולם אמרו לי שזו טעות", היא אומרת. היא מספרת על ההחלטה להצטרף ל"אמריקן איידול" כשופטת, למרות שיועצייה הזהירו אותה שזה יפגע בקריירת המשחק שלה. "ידעתי שיש לי מה לתרום", היא אומרת.

בסיום הראיון, לופז נשמעת אופטימית ומלאת תקווה לעתיד. "אני מתרגשת לראות מה אני יכולה לעשות כשאני פשוט עפה לבד", היא אומרת. "זה קצת מפחיד, אבל זו טריטוריה חדשה". היא מבטיחה לחזור להופיע בקרוב, ומודה לאוהדיה על הסבלנות וההבנה. "אני אהיה שם בקרוב, מבדרת אתכם ומנענעת את התחת שלי", היא צוחקת.

ג'ניפר לופז מוכיחה שוב שהיא לא רק כוכבת-על, אלא גם אישה אמיצה ופתוחה, שמוכנה לחשוף את הצדדים הפחות מושלמים של חייה. עם יופי בלתי נתפס, כישרון עצום, וכנות מרעננת, היא ממשיכה להיות אחת הדמויות המרתקות בעולם הבידור. הפקת האופנה המרהיבה והראיון הכן למגזין אינטרוויו רק מחזקים את מעמדה כאייקון תרבות בלתי מעורער.