חשבתם שהשרה מירי רגב היא הישראלית המרגשת היחידה שהגיעה לפסטיבל קאן 2016? כי אחרי שהפוליטיקאית הצליחה להפתיע על השטיח האדום באירוע הקולנוע הנוצץ בשמלת ערב, נציגה אחרת פחות-או-יותר-כחול-לבן נוספת זהרה מול הפלאשים בדרום צרפת: לי לוי, הדוגמנית המקומית שהוזמנה להשתתף בכמה אירועים במסגרת אחד מאירועי התרבות האופנתיים ביותר בשנה.


לוי, נחתה בסוף השבוע האחרון בעיר הנופש הצרפתית, כיוון שהוזמנה לפסטיבל המתוקשר בעולם כנציגה של תכשיטי JB, יבואני מותג התכשיטים "שופארד ישראל". אתמול (שבת) בבוקר, הצטלמה הבלונדינית להפקת התכשיטים על רקע נופי העיירה החביבה על היפים והעשירים - אבל שעות ספורות אר כך כבר לבשה שמלת ערב מנקרת עיניים, ממש כמו שמיס לי עושה באירועי שטיח אדום בארץ וקצת מגזימה. בקטנה, אם כבר אירוע מרגש שאפשר להגזים בו, אז פסטיבל קאן.
 
"איפה הצלמים?". לי לוי על השטיח האדום בקאן (צילום: גטי)
"איפה הצלמים?". לי לוי על השטיח האדום בקאן (צילום: גטי)
מרוגשת, כן? לי לוי בקאן (צילום: גטי)
מרוגשת, כן? לי לוי בקאן (צילום: גטי)


הסמי-ישראלית שתככב בקרוב בתחרות ריאליטי חדשה בערוץ 2, בחרה שמלת כלולות של "ברטה בריידל" עבור הקרנת הבכורה של סרט המתח "אל" - איתה פסעה על השטיח האדום, כשהיא מפרגנת המון תחרה, מחשוף אלגנטי וכמה תכשיטים שהחזירו אור לצלמים הרבים במקום. מחר, אם תהיתם, ה"אקסית של" כבר תתעופף בחזרה לארץ הקודש ותישאר עם הזיכרונות על הפעם שבה לבשה שמלת ערב נוצצת שבאמת הלמה את האיוונט.

חגי דור המנהל את לוי אישר את פרטי הידיעה.

גאה להציג, מחשוף! לי לוי (צילום: גטי)
גאה להציג, מחשוף! לי לוי (צילום: גטי)