מאז שהפתיעה את העולם כשהחלה במערכת יחסים (שכבר נגמרה לגמרי) עם הקומיקאי פיט דיווידסון ואף הגיעה איתו למט גאלה, קים קרדשיאן שומרת על מעטה סודיות גבוה מאוד בנוגע לחיי האהבה שלה. אי אפשר כל כך להאשים אותה, בכל זאת מספיקה הצצה של כמה שניות לגירושים המכוערים שלה מהאקס קניה ווסט כדי להבין שהיא נכוותה מכל כיוון בכל מה שנוגע לבני זוג. כעת, מפתיעה קרדשיאן בווידוי לא צפוי שקשור לגבר חדש בחייה.

קים קרדשיאן ופיט דיווידסון. מט גאלה 2022 (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)
קים קרדשיאן ופיט דיווידסון. מט גאלה 2022 (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)

בפרק האחרון של משפחת קרדשיאן, ישבה הכוכבה לשיחה עם סקוט דיסיק ששאל אותה לגבי חיי האהבה הנוכחיים שלה, וזו שיתפה אותו שקשה לה לצאת לדייטים: "אתה יודע איך זה הדייטים הראשונים האלו, אנחנו לא יכולים להיראות בציבור וזה תמיד מביך. בשניה שזה יוצא החוצה לתקשורת הכל מתחיל לא להסתדר" סיפרה קים, והפתיעה אפילו יותר כשחשפה פרט ענקי על מערכת היחסים שלה עם דיווידסון: "אנשים גרמו לזה להיראות כמו מערכת יחסים רצינית מאוד. בפועל רק רציתי להנות קצת, אין שום דבר רע בזה".

אם חשבתם שמדובר בווידויים מפילי לסתות, חכו רגע, כי אחת הכוכבת המתוקשרות ביותר בעולם הפתיעה עוד יותר כשחשפה שכרגע היא לא לגמרי הולכת לישון לבד כל לילה. במהלך השיחה בינה לבין דיסיק נחשף כי קים יצאה לדייט עם בחור מסתורי אותו כינה דיסיק "פראד" וקרדשיאן המשיכה: "נסעתי עם חברים לניו יורק והם הכירו לי את "פראד" ויצאנו למקום הזה שיש לו חדר סודי". אותו מקום סודי מסתבר, היה המקום האהוב עליה ועל דיווידסון לארוחות ערב רומנטיות מחוץ לעיני הצלמים, רק שמסתבר שבדייט עם אותו פראד, היא נתפסה נכנסת למקום וחשפה שפורסמו ידיעות שווא רבות על כך שהיא התאחדה שם עם פיט בכבודו ובעצמו.

קרדשיאן לא הסכימה לחשוף יותר מדי וגם לא התחייבה לכך שמדובר במערכת יחסים רצינית, אולם היא כן סיפרה שהוא לגמרי עומד בסטנדרטים שלה, ול-TMI רק נותר לקוות שהזוגיות הזו תצליח כי הם מאוד אוהבים את קים, ובעיקר את הידיעות הרבות שהיא מספקת לנו.