השחקנית ההוליוודית אנג'לינה ג'ולי פרסמה היום (רביעי) פוסט בחשבון האינסטגרם שלה, ובו תקפה את ישראל והאשימה את המדינות שתומכות בה בסיוע, לדבריה, לפשעים נגד עזה: "בסירוב לדרוש הפסקת אש, מנהיגי העולם שותפים לפשעים אלה". 

זה נקרא התחמקות | סלינה גומז ל-430 מיליון עוקביה: "פוסט שלי על המלחמה לא ישנה את העולם"
אחרי ההשוואה הנוראית של מוחמד חדיד בין ישראל לנאצים - זה מה שקרה לו

"זוהי הפצצה מכוונת של אוכלוסייה לכודה שאין לה לאן לברוח", כתבה ג'ולי בפוסט, זאת על רקע תמונה של מכתש שנוצר אחרי הפצצה בעזה. "עזה היא בית סוהר פתוח מזה כמעט שני עשורים והופכת במהירות לקבר אחים. 40% מההרוגים הם ילדים חפים מפשע. משפחות שלמות נרצחות בזמן שהעולם צופה, ובתמיכתן הפעילה של ממשלות רבות".


עוד הוסיפה: "מיליוני אזרחים פלסטינים - ילדים, נשים, משפחות - נענשים באופן קולקטיבי כשעושים להם דה-הומניזציה, וכל זאת תוך מניעת מזון, תרופות וסיוע הומניטרי בניגוד לחוק הבינלאומי. בסירוב לדרוש הפסקת אש הומניטרית וחסימת מועצת הביטחון של האו"ם לכפות אחת על שני הצדדים, מנהיגי העולם שותפים לפשעים אלה".

כזכור, בתחילת השבוע פרסמה הכוכבת פוסט ובו חיבקה את הקהל הישראלי: "כמו מיליונים ברחבי העולם, גם אני ביליתי את השבועות האחרונים מזועזעת ועצבנית ממתקפת הטרור בישראל, ממותם של כל כך הרבה אזרחים תמימים ואני תוהה איך לעזור הכי טוב שאפשר. אני מתפללת לחזרה מיידית ובטוחה של כל בן ערובה ולמען המשפחות שנושאות את הכאב הבלתי נתפס של אהוביהם. מעל הכל, ילדים נרצחו, וילדים רבים נותרו כעת יתומים".