מותג הבריאות של השחקנית גווינת' פאלטרו, "GOOP", הוא מותג נועז שמאז הקמתו עורר סערה, מיידית כשהמפורסמת בהן היא קולקציית הריחות בריח איבר המין הנשי שהוציאה הכוכבת בשנת 2020 ועורר סערה ברחבי העולם, אולם כעת נראה שפאלטרו החליטה להתעלות על עצמה עם פרסום המוצרים הבאים.

גווינת' פאלטרו בהשקת הנרות בריח איבר המין הנשי  (צילום: Rachel Murray gettyimages)
גווינת' פאלטרו בהשקת הנרות בריח איבר המין הנשי (צילום: Rachel Murray gettyimages)

זה כבר שנים שהשחקנית משיקה לפני כל עונת החגים של ארצות הברית, מדריך רשימת מתנות אופציונליות עם תגי מחיר הזויים שממש לא מתאימים לכל כיס. בין הפריטים הבולטים משנים עברו ניתן למצוא המלצה ליורט (אוהל) פרטי ב-8,300 דולר ומזרן זוגי ב-38,000 דולר, והנה כעת מתפרסמת רשימת ההמלצות לעונת החגים הקרבה ורק חכו שתראו מה כוללת הרשימה ההזויה. במדריך הנוכחי, החליטו במותג הבריאות של הכוכבת לחלק את המתנות לפי קטגוריות – "מדריך מתנות למטבח", "מדריך מתנות בריאות" והמסקרן מכולם – "מדריך מתנות מגוחך אבל מדהים". ומה כולל המדריך המגוחך? אז ככה:

ההצעה הראשונה של פאלטרו היא גלגל גבינת פרמז'ן מיושן במשך 24 חודשים בעלות צנועה של כ-400 דולר. אם ידכם משגת ואתם יכולים לרכוש יותר, אז הרי לכם משחק שש-בש של המעצבת אלכסנדרה לוולין בעלות של כ-14,000 דולר וזו רק ההתחלה. בהמשך הרשימה הבאמת מגוחכת אך לא בטוח מדהימה ניתן למצוא גונג (כן גונג, העגול הזה מזהב, במידה ואתם מתכננים לקיים קרב אומניות לחימה בקרוב) בתג מחיר של 2,000 דולר, וכמובן שחייב גם פריט שיעורר סערה אצל האמריקאים השמרנים כמו שהשחקנית ההוליוודית אוהבת, אז ברשימה הזו יש גם המלצה לויברטור מצופה זהב 24 קראט במחיר מציאה של 15,000 דולר. 

אם תהיתם מה לרכוש למשפחה שלכם בפסח הבא, אולי כדאי שתציצו ברשימה של פאלטרו. יש מצב שתמצאו שם מספר רעיונות שיכולים להתאים לכם.